GT 2016-II | 60 van Kent | 13-10-2016

Wordt tweewekelijks verreden op donderdag met rFactor 2
Gesloten
SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

GT 2016-II I Race 7 & 8
60 van Kent
13-10-2016


Locatie
Fawkham, Kent, Groot-Brittannië

Tijdschema
20.15 uur - Kwalificatie (10 minuten, public, onbeperkt aantal ronden)
20.30 uur - Kwalificatierace (15 minuten)
20.50 uur - Hoofdrace (45 minuten, rollende start)

Weerbericht
Afbeelding

Links
Algemene Informatie GT 2016-II
Gebruikersavatar
Marcel Offermans
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 dec 2015, 15:54
Racestuur: SimSteering FFS, GT3 wheel
Contact:

Helaas, in de hoofdrace crashte een plugin waardoor mijn scherm zwart werd. Ik heb geprobeerd de auto netjes langs de baan te sturen, dus ik hoop dat ik niemand geraakt heb. De volgende keer ben ik er weer bij, met één plugin minder geïnstalleerd. :)
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Eindelijk een lekkere race in de gt's gereden.
Had wederom niet veel tijd gehad om te trainen.
Maar een paar rondjes gereden en geprobeerd een setup te maken maar daar ben ik nog steeds niet echt goed in.

Kwali was p13 en wat ik wel een beetje had verwacht.

Race 1 ging lekker.
Ik had een goede start kon wilbert en johan lekker volgen maar nooit een aanval inzetten.
Had gehoopt op het einde nog iets te doen maar p8 was mijn plaats waar ik zeker tevreden mee was.

Race 2 heb ik verkeerde keuzes gemaakt.
Omdat ik geen race simulatie heb kunnen doen wist ik niet hoe het met de banden ging.
In race 1 reed ik op s7 en dat ging best lekker.
Had nog flink wat over en ik had zo even berekend dat race 2 ook wel moest lukken.
Begin van de race ging lekker.
Kon een tijd p8 vast houden maar na een tijdje ging ik toch aardig inleveren.
Jeroen was flink sneller en omdat ik rustig aan moest doen met de banden had hij niet verwacht dat ik wat vroeger remde voor een bocht.
Klein tikje van Jeroen en dat kosten me gelijk 4 plaatsen en het was ook niet echt lekker voor de banden.
De race vorderde en ik begon steeds meer te verliezen.
Nog een dingetje met Tom mee gemaakt die ik net iets teveel afkneep waar door hij spinde.
Aan het einde van de race kwam Dave nog erg dicht bij en maar net mijn p10 vast kunnen houden.

Viel me zeker eens mee deze keer maar hoop volgende race toch wat meer tijd te hebben om wat te trainen.
Dan had een betere plek in race 2 er denk ik wel in gezeten
Gebruikersavatar
Johan van Doren
Berichten: 399
Lid geworden op: 19 jul 2015, 15:12
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara

Donderdag 2 leuke races gereden,ook omdat ik niet de tijden kon rijden die mijn teamgenoten reden,in de trainingen(en griep)
Had voor de race nog de setup van ronny gevraagd en warempel daar reed ik ineens wel goede tijden mee.
Zou het aan de hoge vleugel afstelling hebben gelegen van mijn setup?
Had de afstelling nog wat aangepast naar mijn rijstijl zoals ik dacht dat ie voor mij goed zou zijn.
Q ging goed 12e geworden dat beloofde wat voor de race.
De sprint race begon ook goed lag vrij snel 7e achter ronny,die daar na ook voor me verdween.
Waarna ik het laatste gedeelte wilbert van me af moest proberen te houden.
dat ging ronden lang goed, totdat ie me in de laatste ronde nog inhaalde.
2e race Ik wilde vooral voor het kampioenschap goede zaken doen.
Hoofdrace mocht ik starten als 7e,en was dus benieuwt of ik de snelle rijders voor me bij kon houden.
Dat ging redelijk,tot ik op een gegeven moment een foutje maakte en als 12e mijn weg weer kon vervolgen,,zonder schade.
En uiteindelijk toch nog als 8e over de finish gekomen, ik kon jan feenstra niet meer bij halen.
Maar toch hele goede zaken gedaan in het kampioenschap.
Gesloten

Terug naar “SRVN GT Kampioenschap 2016-II”