GT 2016-II | 60 van Italië | 24-11-2016

Wordt tweewekelijks verreden op donderdag met rFactor 2
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Wat? Dat is juist wat Ronald doet met zijn comment over Arjan... Ik heb nergens gezegd dat jullie mening te maken hebben met het feit dat je in hetzelfde team zit. Wat betreft mijn zin ging het om het bekijken van beelden voor je oordeelt. Zal mij een worst wezen of dat dan teamgenoten zijn of niet.

Ik ben achteraan gestart in de sprint, (en om eerlijk te zijn zorgt dat alleen maar voor meer gezeik). Maar toch naar voren kunnen rijden en me prima vermaakt hoor. Dus dat advies is done and done. :)
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Nogmaals ik heb niets met commentaar van anderen. Ik ben ik en daar reageer ik op.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Dave de Vos schreef:Ik ben ik.
Volgende keer die ik goed laten schakelen dan Afbeelding



Castrol Racing Team.
Gebruikersavatar
Dave de Vos
Berichten: 332
Lid geworden op: 23 jan 2013, 12:48
Racestuur: Eigenbouw meerdere merken
Locatie: Nijkerk

Albert van Mourik schreef:
Dave de Vos schreef:Ik ben ik.
Volgende keer die ik goed laten schakelen dan Afbeelding



Castrol Racing Team.
Verwend he met een 1528 automaat!
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Overigens wel weer een goed voorbeeldje van 2 mensen die allebei andere dingen hadden kunnen doen waardoor er niks aan de hand was geweest en het gevecht het volgende rechte stuk keurig verder had kunnen gaan als ik er objectief naar kijk. Mgoed, lekker sturen aan de wal :driving:

Voor Ruben, soms moet je weten bij wie je een beetje kan knijpen of wat vroeger je lijn pakken. De een leest wat makkelijker een situatie dan de ander, ken je tegenstander ;)

Voor Ronald, soms creeer je voor jezelf wat lucht door jezelf even gewonnen te geven om vervolgens bij te kunnen blijven en een wederactie te gaan doen. Hier maar naast blijven rijden aan de buitenkant, tja, hoe had je dat jezelf voorgesteld? Beter ietsje lossen zodat je straks wel goed kan insturen en in 2e instantie een betere exit te hebben, waar je HEEL DAT RECHTE STUK voordeel uit kunt halen.

Zoals gezegd, gaat prima vanaf de wal :driving:
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Owja en ene Kevin is ook nog kampioen geworden ofzo :thumbs_happy:

Gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap kerel :bierfles
Gebruikersavatar
Kevin van Dooren
Berichten: 184
Lid geworden op: 30 jun 2016, 10:18

Bedankt voor de felicitaties heren :D, ben er erg blij mee en toch wel boven mn verwachtingen voor dit seizoen.

Het raceweekend is voor mij zo goed als perfect verlopen.
In de trainingen beetje gespeeld met de setup, uiteindelijk niet veel verandert want de pace leek gewoon goed.
Paar foutjes in de kwalificatie, uiteindelijk toch op pole wat natuurlijk een fijn begin is van het weekend.
In de sprintrace had ik een goed ritme te pakken wat uiteindelijk resulteerde in 10 punten.
In de opwarmronde van de hoofdrace had Bram helaas problemen met zn internet, wat erg zonde was.
Bij de start verremde ik me, koude remmetjes verraste me een beetje.
Ik kon nog net op de baan blijven en Rene Hoogterp kon me gelukkig ontwijken, wat helaas wel in een halve spin resulteerde voor Rene.
Vanaf het begin weer een goed ritme te pakken en lekker gereden, maar het mooiste gedeelte van de race gebeurde toch echt achter me. Een mooi gevecht tussen de twee naamgenoten wat mooi in beeld gebracht werd op de stream. Zoals gewoonlijk weer een leuke stream om terug te kijken, nu met co-commentator Mr Veltens , bedankt hiervoor heren! :D

Ook felicitaties voor de rest van het podium, met het beste resultaat voor de Ruijter dit seizoen, netjes gereden mannen :driving: .

Op naar Imola, gr Kevin
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

Gefeli Kevin.

Voor de rest van dit topic verhaal.... ut geet zo als ut geet, de stank kumt noar de scheet.
Gesloten

Terug naar “SRVN GT Kampioenschap 2016-II”