Repareren Porsche

Plaats reactie
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag betreft het repareren van de Porsche in de wedstrijd van gisteren.
Het probleem was dat ik met een kapotte voorvleugel de pits in ging en een reparatietijd
Van 39 sec kreeg maar bij 38,4 secondes stopte de reparatie en ging ik de pits uit met nog steeds
Een rode balk voor aan mijn auto, Ik ben 3 keer hiervoor de pits in geweest met elke keer het zelfde resultaat.
Gevoelsmatig was de voorvleugel ook defect

Wat doe ik fout? want dit schoot niet op
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Niet alles wordt 100% opgelapt helaas.
Had je wel all repair aanstaan? Niet per ongeluk op verkeerde stand?

Castrol Racing Team.
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

All repair? waar staat die optie?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

In je pitmenu. Maar vermoedelijk was je auto gewoon niet meer te repareren.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

In het 'echie' is schade aan de voorkant eigenlijk vrij snel einde wedstrijd in een Porsche, vanwege de radiateurs die aan de voorkant zitten. Denk dus dat het niet mogelijk is om het te repareren.
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

René Hoogterp schreef:In het 'echie' is schade aan de voorkant eigenlijk vrij snel einde wedstrijd in een Porsche, vanwege de radiateurs die aan de voorkant zitten. Denk dus dat het niet mogelijk is om het te repareren.
Dat dus. Vaak is het race voorbij in het echt met schade aan de voorkant, de grootste flaw van een Porsche :byebye:

Ik had zelf schade na bocht 1 van race 1 toen ik wat lullig in een sandwich terecht kwam. Na zo'n 40 seconden in de pit voor reparatie (Waarschijnlijk een nieuwe voorbumper er op) bleef ik ook schade zien aan de voorkant op m'n trackmap plugin's auto plaatje. De auto miste heel licht downforce aan de voorkant meen ik, maar er was nog goed mee te rijden.
Ruud van Heijster
Berichten: 117
Lid geworden op: 04 dec 2014, 18:24
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Venlo

Dat is wel vet dat dit in de game zit. Super realistisch.
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Nou Ruud daar ga je anders over denken als je voor dat euvel 3 keer in de pit bent geweest omdat " met schade doorrijden " niet toegestaan is :-) Dat verpest je hele race
Plaats reactie

Terug naar “Vraag en antwoord”