Bugje gevonden?

Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Heb je een fout ontdekt in het forum ?
Meld het in dit topic.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Misschien geen fout in het forum, maar wel vervelend: Als je een bericht tikt in een onderwerp en iemand anders plaatst net voor je een bericht, dan wordt je bericht niet geplaatst. Er werd een mededeling zichtbaar dat er een ander bericht geplaatst was, maar meer heb ik niet kunnen lezen.
Laatst gewijzigd door Ger Heuts op 23 sep 2011, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robert Bults
Beheerder
Berichten: 835
Lid geworden op: 14 jan 2010, 14:29
Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Locatie: Bovensmilde
Contact:

Ger Heuts schreef:Misschien geen fout in het forum, maar wel vervelend: Als je een bericht tikt in een onderwerp en iemand anders plaats net voor je een bericht, dan wordt je bericht niet geplaatst. Er werd een mededeling zichtbaar dat er een ander bericht geplaatst was, maar meer heb ik niet kunnen lezen.
Toevals kwestie.. kan ik niets aan wijzigen helaas.
Sander Eefting

Kan het kloppen dat de ''onthoud mij'' functie niet werkt bij het inloggen

Ik heb er een paar keer opgeklikt maar elke keer moet ik opnieuw mijn gegevens invoeren.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Sander Eefting schreef:Kan het kloppen dat de ''onthoud mij'' functie niet werkt bij het inloggen

Ik heb er een paar keer opgeklikt maar elke keer moet ik opnieuw mijn gegevens invoeren.
heb ik ook hier!

EDIT: En in nieuwsarchief van de site bij SRVN Jaaroverzicht staat het niet goed... Ziet veel tekens maar geen filmpje
Gebruikersavatar
Robert Bults
Beheerder
Berichten: 835
Lid geworden op: 14 jan 2010, 14:29
Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Locatie: Bovensmilde
Contact:

Sander Eefting schreef:Kan het kloppen dat de ''onthoud mij'' functie niet werkt bij het inloggen

Ik heb er een paar keer opgeklikt maar elke keer moet ik opnieuw mijn gegevens invoeren.
Moet goed zijn nu. cookie stond nog op oude link.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Ik heb juist uitgerekend bij Vraag en Antwoord dat ik niet zie welk topic een nieuwe post heeft, geen oranje randje, wel op de frontpage van het forum, dus binnen Vraag en Antwoord zie ik niet dat dit topic een nieuwe post heeft.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

René Hoogterp schreef:Ik heb juist uitgerekend bij Vraag en Antwoord dat ik niet zie welk topic een nieuwe post heeft, geen oranje randje, wel op de frontpage van het forum, dus binnen Vraag en Antwoord zie ik niet dat dit topic een nieuwe post heeft.
yup viel me hier ook zojuist op.

verder op gebruikers pagina vanuit menu bovenin, doet de zoek een gebruiker het niet bij mij, kom op main page forum uit
dus dit deel :
Zoek een gebruiker • Alles A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z # 104 gebruikers • Pagina
bij bv aanklikken van de A met een link als memberlist.php&first_char=a#memberlist

8-)
Rik Terpstra

Hmm.. Net ook even geprobeerd. Kwam gisteren nog wel bij de goede namen uit, maar nu springt hij bij mij ook naar de hoofdpagina.

Samen komen we er wel.. ;)
Sander Eefting

Robert Bults schreef:
Sander Eefting schreef:Kan het kloppen dat de ''onthoud mij'' functie niet werkt bij het inloggen

Ik heb er een paar keer opgeklikt maar elke keer moet ik opnieuw mijn gegevens invoeren.
Moet goed zijn nu. cookie stond nog op oude link.
Thanks, hij doet het!
Gebruikersavatar
Robert Bults
Beheerder
Berichten: 835
Lid geworden op: 14 jan 2010, 14:29
Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Locatie: Bovensmilde
Contact:

René Hoogterp schreef:Ik heb juist uitgerekend bij Vraag en Antwoord dat ik niet zie welk topic een nieuwe post heeft, geen oranje randje, wel op de frontpage van het forum, dus binnen Vraag en Antwoord zie ik niet dat dit topic een nieuwe post heeft.
Fixed
Gebruikersavatar
Pieter Brandsma
Berichten: 303
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:40
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Dokkum

Die scroll text boven in de website gaat wel erg snel. Misschien moet dat iets langzamer......Senk joe
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Staat al op de lijst ;)
Maar toch bedankt voor het meedenken!!
Gebruikersavatar
Jos Friemann
Berichten: 571
Lid geworden op: 17 feb 2012, 01:30
Racestuur: T500RS + Ferrari F1 Add-On
Locatie: Nieuw-Vennep

Viel me op dat bij de Teams in TW kampioenschap er een puntenverschil is tussen mij als rijder en mijn team (welgeteld 1 punt)
weet niet precies wie bij wie rijden, dus weet zo niet of dit bij meerdere teams zo is.

MVG
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

gecorrigeerd! Wij vullen dit allemaal nog met de hand in, totdat ons uitslag systeem klaar is. Dus er kunnen idd wat foutjes in sluipen.
René van Noort

Kan het zijn dat de tijd in het forum nog op wintertijd staat? Als ik een bericht post, loopt de tijd een uur achter. Lekker belangrijk, maar toch. ;)
Gebruikersavatar
Robert Bults
Beheerder
Berichten: 835
Lid geworden op: 14 jan 2010, 14:29
Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Locatie: Bovensmilde
Contact:

Forum staat op zomertijd.

Je dient zelf in je gebruikerspaneel onder instellingen de tijd aan te passen.
René van Noort

ok. tnx.
Gebruikersavatar
Pieter Brandsma
Berichten: 303
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:40
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Dokkum

Als ik SRVN in Google typ krijg ik Dutch Racing League in beeld. Dit was eerst wel goed.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

De linkjes op de Wiki werken niet meer, door de FTP-verhuizing.
Plaats reactie

Terug naar “Vraag en antwoord”