Peter van Woudenberg

Plaats reactie
Peter van Woudenberg

Ha race-fanaten!

Sommigen kennen mij wel, maar toch wil ik even voorstellen. Ik ben Peter van Woudenberg, ooit in 2007 begonnen bij FRB met Mika en Jeffry, na diverse leagues waaronder DOWR, ERL, DRL, ERS rij ik op dit moment bij WCS met Super Clio. Maar helaas loopt de Clio kampioenschap af, er word weer met oude Megane's gereden maar dat bevalt mij niet helemaal en ik ben ook beetje op zoek naar andere uitdaging. Dus ik hoop dat ik hier aan juiste adres bent en ben diens van plan om beetje te proeven naar closed wheels mods en uiteraard wat race's meerijden. Daarna kijk ik of ik definitief wil meedoen aan kampioenschappen. ;)

Hopelijk word er nog met rFactor game gereden.

Ter info:

Naam: Peter van Woudenberg
Geboortedatum: 11-01-1988
Woonplaats: Dordrecht
Spellen: rFactor, karten (1 of 3 uurs kartraces)
Stuurwiel: G25
Ervaring: voornamelijk met closed wheels o.a. Clio, Megane (V6), DTM en GT mods.
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Hey Peter, welkom!
We rijden helaas niet meer met rf1, maar met rf2! Daarnaast rijden we ook nog met RACE07.

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust!!
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Welkom Peter!
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Hej Peter, veel plezier hier bij SRVN!
Peter van Woudenberg

Bedankt!

Jammer dat jullie niet met rFactor1 rijden. Is de rFactor2 te downloaden hier, volgens mij is er een sterke pc voor nodig en mijne is 5 jaar oud dus waarschijnlijk kan die rFactor2 niet aan?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

rFactor 2 kun je aanschaffen via rFactor.net. Maar als je zo'n oude PC hebt is RACE07 misschien een betere optie omdat dat net zo zwaar is als rF. Alleen is het de vraag of het nog zinvol is dat aan te schaffen omdat ik persoonlijk denk dat Assetto Corsa wel eens de vervanger kan zijn van ons RACE 07-aanbod (uit deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend!).
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Welkom Peter. Je hebt inmiddels mijn PM gelezen. Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt. M.b.t. de mods: als Assetto Corsa even snel is als rFactor2, dan rijden we over 3 jaar nog met Race07.... Maar de eerste baan en auto zijn inmiddels vrijgegeven, dus zal het wel sneller gaan.
Over je pc: Zelf heb ik een moederbord in de 775 serie met 8GB DDR2 geheugenvan 800Mhz. Een E8400 dual core processor en een HD5770 grafische kaart. Die pc wordt in juni ook 5 jaar oud (hiep, hiep, hoera!), maar rF2 draait er nog redelijk op. Als jouw configuratie in de buurt van die van mij lgt, dan kun je zeker overwegen om rFactor2 aan te schaffen.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Welkom, je kan vanavond meteen je rFactor2 testen. Er is een SRVN (bade-)DAS race :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Welkom Peter.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”