Robert Rozing

Plaats reactie
Robert Rozing
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21:44
Racestuur: Fanatec CSW 2.5 + Formula v2

Hoi allemaal!

Ik ben een nieuwe simracer en stel mij bij deze graag even voor.
Mijn naam is Robert. Ik ben 29 jaar en woon ergens in Noord-Brabant. Een paar weken geleden kocht ik impulsief een Logitech G27 stuursetje. Ik had daarvoor nooit echt serieus een sim gespeeld, maar ik had een aantal weken vrij en dus tijd genoeg om effe lekker te gamen.
Ik ben dus een noob met racesimulators (ok wacht, vroeger speelde ik wel heel veel GP2, maar dat telt volgens mij niet echt meer :)), maar het bevalt tot dusver zo goed dat ik nu een paar keer per week m’n best doe in verschillende korte races online.
In mijn onbekendheid met simulators ben ik op zoek gegaan en heb ik veel verschillende sims geprobeerd, zoals GT Legends, rFactor1, GTR1/2/evo, Race07 etc. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij rFactor2 die mij tot nu toe het best bevalt.
Reden dat ik mij bij SRVN heb aangemeld is omdat het mij leuk lijkt om met terugkerende spelers op een goede server te rijden. Ik ben erg competitief ingesteld en begin nu eindelijk op het punt te komen dat ik de meeste wagens wel een beetje op het asfalt kan houden hehe. Wellicht dat ik ook met kampioenschappen mee ga rijden, maar de focus ligt voor mij nu eerst op het lopen, daarna komt het rennen :).
Verder zijn mijn hobbies muziek (gitaar+zang), fitnessen, videobewerking, gamen, en ik hou van gadgets :). Als er vragen zijn hoor ik die wel.

Anyway, ik kijk ernaar uit binnenkort op een SRVN server te rijden, zie jullie daar.
Laatst gewijzigd door Robert Rozing op 19 jan 2013, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Ha Robert,

Zag dat je gisteravond nog een e-mailtje gestuurd had, op die vragen zal ik ook nog even reageren.
Voor nu, welkom en heel veel plezier hier en ik zie dat je videobewerking als hobby hebt staan? Interessant! 8-)

Je kunt je nog gemakkelijk aanmelden bij één van onze kampioenschappen. Tot op het virtuele circuit!
Maurice Zondag

Welkom Robert, leuk dat je er bent en tot snel op de baan dan!
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hoi Robert,

tot op de baan, veel plezier hier maar dat lukt ongetwijfeld. Er is altijd wel ergens iemand om je ergens mee op weg ( ;)) te helpen.

Grt uit het echte zuiden ;) , Ger(2).
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Welkom Robert!

Tof dat je voor ons gekozen hebt als leerschool! Als je hulp of dergelijks wilt hebben met racen dan kan je altijd op onze Teamspeak server terecht. Is altijd in de avonduren wel een aantal mensen.
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Welkom! Tot snel op de baan! Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Er staat altijd wel iemand paraat om je te helpen!
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN :)
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Welkom in het simrace wereldje! het gaat je zeker bevallen, let wel op dat er nooit meer uit komt!
Robert Rozing
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21:44
Racestuur: Fanatec CSW 2.5 + Formula v2

Dank allen!

Het bevalt mij tot dusver erg goed hehe, gaat goed komen! Vanavond misschien effe kijken of ik wat kan rommelen met Photoshop voor een livery, dit weekend heb ik lekker de tijd :)
Robert Rozing
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21:44
Racestuur: Fanatec CSW 2.5 + Formula v2

Ik heb trouwens wel meteen wat vraagjes :)

Zijn er bepaalde guidelines voor zelf skins maken voor auto's? En dan doel ik voornamelijk op dingen als het per se moeten gebruiken van SRVN kentekenborden of automerklogo's, locatie racenummer etc?
En als ik skins test ingame zijn de texturen ontzettend glimmend, weet iemand hier een oplossing voor?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Hier vind je de templates. Daar zitten de kentekenplaten etc. op. Skins moet je opslaan als DXT5, DDS met 6 mipmaps. Dan zou je geen glimmende skins moeten hebben.
Robert Rozing
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21:44
Racestuur: Fanatec CSW 2.5 + Formula v2

Allen,

ik kan niet reageren in het betreffende topic (vanwege nog niet volledig lid?), maar ik zou wel erg graag mijzelf willen inschrijven voor het Clio kampioenschap. Is dit nog mogelijk of ben ik te laat? Ik heb ook mijn eigen skin zitten maken afgelopen dagen :)
Als het nog mogelijk is te joinen, word ik graag betalend lid.

Grtz!
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Haiho..
Weest welkom ook van mijn kant, zag je gister nog in n Open Servert, en zie nu, dat ik Wederom weer eens wat heb gemist op t Forum.
Veel Pleziert Hiero.
SYOT.
Robert Rozing
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21:44
Racestuur: Fanatec CSW 2.5 + Formula v2

Smithaz toevallig?

Btw, waarom rijdt er vrijwel nooit iemand op de SRVN servers? Tot nu toe nog nooit populatie gezien daar.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Daar zit vaak een Password op. Meestal wordt er doordeweeks wel gereden in de avonduren. Verschilt veel, dan is het Clio, dan is 3.5 en dan rijden er veel met Race07
Robert Rozing
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21:44
Racestuur: Fanatec CSW 2.5 + Formula v2

Vandaag op de valreep nog ingeschreven voor de Clio cup, en me officieel ingeschreven bij SVRN. Ben benieuwd, heb er zin in!
Robert Rozing
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21:44
Racestuur: Fanatec CSW 2.5 + Formula v2

En voor de oplettenden onder ons:

Ik had eerst een nickname, die is nu veranderd naar mijn echte naam. :)
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Robert Rozing schreef:Smithaz toevallig?
Ik snapte hem niet, totdat ik de naam Smithaz in een open server tegen kwam. Nee, de broer heet echt Wilco Smit en rijdt niet onder de naam Smithaz.
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

WilcoT is William325 als ik mij niet vergis
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Giel de Haan schreef:WilcoT is William325 als ik mij niet vergis
:lol: Wel eerst even jullie in t Ootje genomen, door in goe Engels wat vragen te gaan stellen.
Tja, later dacht ik, Giel kan die naam ook niet weten.
Maar was wel even leuk :lol:

Welkom, R Rozing, vond Hooker al zo'n aparte achternaam, maar ja, je weet maar nooit hè :D
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”