Mike Siegel

Plaats reactie
Mike Siegel
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2012, 20:04
Racestuur: G29

Naam: Mike Siegel
Geboortedatum: 20-11-1983 *ja jarig vandaag :P visite komt er zo aan*
Woonplaats: Losser, NL
Spellen: meest recent rFactor (maar vroeger DTM race driver / TOCA / Diverse F1 games)
Stuurwiel: op dit moment stuurloos. Ben dus ook op zoek naar advies. Wil graag in het nieuwe jaar weer racen. Zat aan een G27 (budget +/- 200,-) te denken maar als jullie zeggen die niet of een ander stuur, gooi het erin :)
Ervaring: Sim Racing in BRO +/- half jaar ? Weet niet of Jan Wim m'n naam nog kent. Maar moest toender tijd plotseling stoppen ivm prive zaken etc.

Maar wil nu graag serieus beginnen in ieder geval vanaf januari en zit me nu te oriënteren en zag Jan Wim nog in m'n facebook staan aangezien ik BRO niet meer kon vinden en zo ben ik hier terecht gekomen. Verder zie ik ook dat rFactor 2 langzaam begint op te bloeien. Dus mooi moment om alvast op zoek te gaan naar een omgeving waar ik graag zou willen simracen.

Zal ook eerst de komende tijd meer op het forum hangen tot m'n systeem zo ver is om op een virtuele baan te rijden :)

Verder complimenten voor de website en de uitstraling daarvan.

Mike
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Nou welkom Mike! Gefeliciteerd alvast He!

Persoonlijk en ik denk dat vele met me mee gaan in de mening dan zou ik gewoon voor de G27 gaan ja!
Met een budget van 200 euro en je wilt een stuur is dat het ideale stuur voor je!

Veel plezier hier!
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Weest welkom hiero, en Gefeliciteerd.

Zoals Bram al aangaf, is de G27 een heule goeie Optie, zie hem alleen niet voor €200,- staan, maar wel 25 Pleurie duurder.
En wie weet, kent men nog wel ergens iets waar je hem wel voor die prijs ken krijgen....kopen, kijkt eens bij UGX-shop ;)
See Ya On Track

Edit: Ik heb dus Géén G27.....maar de voorlopert ervan, de G25.
De G25 is, zover als ik weet ook niet meer verkrijgbaar, of anders iig niet meer in Productie.
Laatst gewijzigd door Wilco Smit op 20 nov 2012, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
René van Noort

Welkom (terug) Mike en natuurlijk van harte.
Ook ik heb een G27 :D
SYOT
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Ik zou zeggen gefeliciteerd Mike en een fijne dag nog.
Leuk dat je het simracen weer wilt oppakken en dat bij SRVN.
Dus ik hoop je binnenkort op de baan tegen te komen en wat betreft het stuur,voor 200 euro koop je die kwaliteit nergens dus snel voor een G27 gaan.
Gr Jos
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Welkom terug, Mike. Bram Kuipers werkt bij GameMania en hij geeft ieder nieuw lid een G27 cadeau, toch? 8-)
Koop die G27 gerust. Daarmee koop je een goed en degelijk stuur. Lidmaatschap bij SRVN is ook zeer goedkoop. Ik hoop dat je je nieuwe pc snel bij elkaar hebt en Bram Beelen ziet je heel graag in de servers rijden.....
O ja, nog gefeliciteerd.
Mike Siegel
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2012, 20:04
Racestuur: G29

Bedankt allemaal :) zal zeker voor de g27 gaan dan. Op tweakers staat die voor 225,- dus dat komt goed. Laat jullie wel weten als ik zover ben.


Tot op het circuit :P
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Welkom!
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Hallo en welkom Mike bij SRVN!
Altijd leuk om nieuwe leden te zien, we hadden een aantal maanden geleden zo een boost van leden toen een tijdje niets en nu kom jij ons weer opvrolijke!
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

welkom bij SRVN.
Gebruikersavatar
Quido Dekker
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 nov 2012, 21:32
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Heerhugowaard
Contact:

Hey Mike !

Welkom :) maar hoorde van Wilco Smit dat je benieuwd was of de G27 Shifter op de G25 zou kunnen...

Dit kan helaas niet.

Met vriendelijke groet,
Quido Dekker
Ultimate Gaming Xperience
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Welkom bij SRVN! Leuk dat je het gevonden hebt.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”