Even voorstellen

Plaats reactie
Hans Doorenbos
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2021, 22:19

Naam: Hans Doorenbos
Geboortedatum: 29-08-1969
Woonplaats: Zwolle, Nederland
Spellen: X-box racegames
Stuurwiel: Controller
Ervaring: Geen

Al mijn hele leven ben ik een enorme fan van autosport. Ik race al zo'n 10 jaar met verschillende games, vanaf mijn X-box. Veelal met de
controller. Nu overweeg ik de overstap naar een racestuur, maar gezien mijn lichamelijke beperkingen en verschillende operaties aan mijn pols en elle boog twijfel ik. Ik ben benieuwd of mijn lichaam bestand is tegen de tegenkracht van de simulator. Graag zou ik dit eens ergens op mijn gemak willen uitproberen. In de verschillende winkels wordt me die ruimte niet geboden, daar er altijd kinderen spelen. Is er binnen de vereniging iemand die de apparatuur heeft en mij die gelegenheid wil bieden?

NB. Ik ben van oorsprong Fransman. Dit bericht is met wat hulp opgesteld. Volgende reacties zal ik zelf schrijven. Daar kan zodoende nog wel eens een foutje in zitten.
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Hans, welkom hier bij de SRVN.
Denk dat het voor het gemak handig is als je iemand vind redelijk bij je in de buurt.
Je zou bij mij welkom zijn, maar het is nogal een stuk uit de richting (Purmerend).
De krachten van de meeste, zeker de betere sturen kan je naar eigen behoefte instellen.
Dus ik denk dat dit geen probleem zal zijn. Wil je wel aanraden het toch te testen om een idee te krijgen.
Verwacht dat iemand die wat meer in de buurt woont je kan helpen, zo niet en je zou er een ritje voor over hebben ben je hier welkom.
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Hans, welkom bij SRVN!
Ik kom ook uit Zwolle en nodig je hierbij uit om een keer te komen proberen. Stuur maar een PB om iets af te spreken.
Ronnie Zeemering
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mei 2020, 14:07
Racestuur: OSW, GT Simracingcoach stuur
Locatie: Groningen
Contact:

Hoi Hans,
welkom hier!
In Groningen ben je ook welkom om e.e.a. uit te proberen.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”