even voorstellen

Plaats reactie
Luuk Potstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2020, 15:11

Naam: Luuk Potstra
Leeftijd: 33 jaar.
Woonplaats: Monster, Nederland
Spellen: Rfactor 2, Assetto Corsa
Stuurwiel:Logitech G29
Ervaring: Veel uurtjes in open servers. 206gticup kampioenschap op assetto corsa.

Ik ben zelf actief in de 206gticup maar nu de competities stil liggen mis ik de strijd van het racen. Ik zie dat het niveau hier hoog is dus lijkt me dit een leuke competitieve uitdaging.

Ben nog wel een beetje zoekende hoe alles werkt qua inschrijven e.d.

Tot op de baan!
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Hallo Luck, welkom en veel plezier gewenst,

Weet niet hoever je bent met inschrijven en of je voor de SRVN (stap 1) of de races bedoeld.

Hoe het werkt bij de SRVN kan je hier op de site vinden. https://forum.srvn.nl/viewtopic.php?f=35&t=786
Daarna voordat je kan inschrijven heb je een startnummer nodig . Weet niet precies hoe dat momenteel gaat, het was via het forum de lijst met startnummers bekijken en dan een mail sturen ( ik krijg een foutmelding op die betreffende pagina) , maar het zou kunnen zijn dat dit tegenwoordig via "mijn SRVN" gaat
Daar kan je je in ieder geval inschrijven voor wedstrijden en aan en afmelden voor die wedstrijden.
We zitten wel aan het einde van het seizoen, 2021-1 begint in de loop van Februari, hoop dat er tot die tijd nog een paar losse evenementen zullen plaats vinden. Hierover is nog niets bekend net als over seizoen 2021-1 nog niets bekend is.
Hou daarvoor simrace evenementen en kampioenschappen in de gaten.
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”