Arend de Roos

Plaats reactie
Arend de Roos
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 nov 2020, 10:12

Naam: Arend de Roos
Geboortedatum: 19-12-1990
Woonplaats: Siddeburen, Groningen
Spellen: F2020 (F2), Assetto corsa (XBOX) wil graag naar spellen als Rfactor en iracing etc. Zodra er een pc is. Deze ga ik volgende maand of die maand er op aanschaffen.
Rig: P1X black (sim-lab) met tripple monitor(Splinter nieuw) Fanatec clubsport V2,5 Wheelbase, V2 Racestuur plus loadcel pedalen.
Ervaring: Ongeveer 10 jaar geleden begonnen, ondertussen 3 jaar ervaring in leauge racing. Ben nu 2 jaar achter elkaar kampioen van de F2 leauge van DGP series. (GT xbox= FcOelle)

Woon dus in Siddeburen en ben werkzaam als ladingscontroleur op chemietankers. Na een aantal jaar ga ik EINDELIJK een PC aanschaffen 🙂. Ik hou echt van de GT klasse om te rijden. Kijk er dan ook echt naar uit om competitie te gaan rijden in deze klasse.

Voor mij is gamen op de PC helemaal nieuw dus als jullie tips hebben over wat dan ook zijn ze meer dan welkom.

Zie jullie hopelijk volgend jaar op de baan 😃

Gr. Arend de Roos
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hi Arend,


welkom bij SRVN, veel plezier, cyot.
Sven Munnecom
Berichten: 110
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: Neeritter
Contact:

Welkom bij SRVN Arend! Er staan hier op het forum veel tips en als je op de server rijdt en Teamspeak gebruikt zijn er ook altijd wel mensen waar je, je vragen kwijt kunt.

Hopelijk komt dit bericht goed aan vanuit het Zuiden helemaal naar het Noorden ;)
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN.
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

Welkom!
Ronnie Zeemering
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mei 2020, 14:07
Racestuur: OSW, GT Simracingcoach stuur
Locatie: Groningen
Contact:

Moi!
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”