Even voorstellen: Robert Simons

Plaats reactie
Robert Simons
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2020, 08:18
Racestuur: Thrustmaster GT300RS
Locatie: Limburg

Hoi

Ik ben Robert en ben woonachtig in Limburg. Ik ben ongeveer 3 jaar bezig met Sim-Racing op diverse sims zoals RFactor-2, Iracing en Assetto Corsa. Ik ben op zoek naar een omgeving waar ik mezelf kan ontwikkelen als sim-racer en daarnaast wat lol te hebben in een leuke community. Al kan ik bijna dagelijks deel nemen aan de oefensessies, is het voor mij op dit moment lastig om wekelijks mee te racen in een competitie omdat ik jonge kinderen heb die tijdens sessies vaker aandacht vragen.

We zien elkaar hopelijk op de fora, en het circuit.
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

Hallo Robert ..

Welkom hier bij SRVN en veel plezier.

Mocht jij in de toekomst je willen aansluiten bij een team neem dan eens een kijkje op :
www.Facebook.com/LimbourginiMotorsport

groetjes ook uit Limburg .
Gebruikersavatar
Stephan Sampers
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mar 2020, 10:30
Racestuur: Fanatec V 2.5
Locatie: Asenray
Contact:

Hoy Robert,

Steeds meer Limburgers te zien hier, ik rij net als Ron hierboven voor limbourgini motorsport we doen dit jaar met 3 mannen mee met de DTCC.. Als je interesse hebt in een team met alleen Limbo's 🤣🤣 mag jij je gerust bij ons aansluiten... Suc6 en meschiens tot gouw.... 🏁🏁🏁
Robert Simons
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2020, 08:18
Racestuur: Thrustmaster GT300RS
Locatie: Limburg

Stephan Sampers schreef: 10 sep 2020, 11:18 Hoy Robert,

Steeds meer Limburgers te zien hier, ik rij net als Ron hierboven voor limbourgini motorsport we doen dit jaar met 3 mannen mee met de DTCC.. Als je interesse hebt in een team met alleen Limbo's 🤣🤣 mag jij je gerust bij ons aansluiten... Suc6 en meschiens tot gouw.... 🏁🏁🏁
Leuk zeg! klinkt interessant. Hoeveel leden hebben jullie momenteel?
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

robertsimons schreef: 10 sep 2020, 11:25
Stephan Sampers schreef: 10 sep 2020, 11:18 Hoy Robert,

Steeds meer Limburgers te zien hier, ik rij net als Ron hierboven voor limbourgini motorsport we doen dit jaar met 3 mannen mee met de DTCC.. Als je interesse hebt in een team met alleen Limbo's 🤣🤣 mag jij je gerust bij ons aansluiten... Suc6 en meschiens tot gouw.... 🏁🏁🏁
Leuk zeg! klinkt interessant. Hoeveel leden hebben jullie momenteel?

Robert . .wij hebben momenteel 3 rijders in ons team .. Stephan Sampers , Sven Munnecom en ikzelf.
Robert Simons
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2020, 08:18
Racestuur: Thrustmaster GT300RS
Locatie: Limburg

Ron Schmitz schreef: 10 sep 2020, 11:35 Robert . .wij hebben momenteel 3 rijders in ons team .. Stephan Sampers , Sven Munnecom en ikzelf.
Zoals ik al schreef, zou ik het harstikke leuk vinden om erbij te komen maar ik ben vrij beperkt in het racen van competities door mijn thuissituatie. Ik wil geen valse verwachtingen kweken.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hi Robert, veel plezier bij srvn.
Robert Simons
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2020, 08:18
Racestuur: Thrustmaster GT300RS
Locatie: Limburg

Dank je.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

robertsimons schreef: 10 sep 2020, 09:53 Ik ben op zoek naar een omgeving waar ik mezelf kan ontwikkelen als sim-racer en daarnaast wat lol te hebben in een leuke community.
Voor de ontwikkeling als simracer kan ik je adrenaline experience in Kerkrade adviseren. Voor de lolfactor loop je het stadion in en kijk je naar de 'supporters' op West. De Brunssummer heide is ook een mooie omgeving, maar daar kun je alleen je fysieke conditie ontwikkelen. :D

Welkom bij SRVN. Welk deel van Limburg? Je hoeft niet bang te zijn, we komen NIET op huisbezoek. Zeker niet in deze tijden.
Robert Simons
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2020, 08:18
Racestuur: Thrustmaster GT300RS
Locatie: Limburg

Ger Heuts schreef:
robertsimons schreef: 10 sep 2020, 09:53 Ik ben op zoek naar een omgeving waar ik mezelf kan ontwikkelen als sim-racer en daarnaast wat lol te hebben in een leuke community.
Voor de ontwikkeling als simracer kan ik je adrenaline experience in Kerkrade adviseren. Voor de lolfactor loop je het stadion in en kijk je naar de 'supporters' op West. De Brunssummer heide is ook een mooie omgeving, maar daar kun je alleen je fysieke conditie ontwikkelen. :D

Welkom bij SRVN. Welk deel van Limburg? Je hoeft niet bang te zijn, we komen NIET op huisbezoek. Zeker niet in deze tijden.
De Werejdstad!


Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

Welkom en ja thuis met kids valt niet altijd mee. Zou anders ook meer rijden maar 1x om de week lukt nog wel. See you on track
Robert Simons
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 sep 2020, 08:18
Racestuur: Thrustmaster GT300RS
Locatie: Limburg

Hoop dat mijn lidmaatschap snel wordt geactiveerd zodat ik op de server kan oefenen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN.
André Geuze
Berichten: 97
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:52
Racestuur: Fanatec CSW Base 2.5 + Formula
Locatie: Almere-Stad
Contact:

Welkom Robert! Zie je vast wel een keer ergens op de baan :)
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Welkom Robert en veel plezier bij SRVN.

CYOT!
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”