Hallo met John.

Plaats reactie
john van der voorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2020, 18:14
Locatie: Hillegom

Ik heb me eindelijk laten overhalen om een game pc te kopen en Rfactor 2 te kunnen spelen. Het ziet er goed uit maaaaar. ik krijg het niet voor elkaar om en eigen host te kunnen starten om met me vrienden te rijden. heb inmidels al twee mods gekocht en hij blijft maar zeggen dat ik twe mods moet kopen. Zou iemand mijn wat meer wijs willen maken hoe ik dit probleem op gelost kan krijgen en om
nline kan gaan rijden met me vrienden. Alvast bedankt. Mvg John
john van der voorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2020, 18:14
Locatie: Hillegom

Oja .... wat zijn de beste mods? om te installeren.
Gebruikersavatar
Paul Coppens
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mar 2020, 20:46
Racestuur: Logitech G25
Locatie: Noord Brabant

Hallo John,

welkom bij SRVN!

Om zelf een server te kunnen hosten moet je aanvullend wat installeren en aanpassen in je netwerkinstellingen. Hoe dit te doen staat beschreven op de website van Studio 397.

https://docs.studio-397.com/users-guide ... ted-server

john van der voorn schreef: 24 mei 2020, 18:47 heb inmidels al twee mods gekocht en hij blijft maar zeggen dat ik twe mods moet kopen.
Ik snap niet precies wat je hiermee bedoelt. Is dit wanneer je online een server wil joinen? Het is wel zo dat als je een server wil joinen dat je alles wat in desbetreffende mod (race event van de server) zit je dit zelf ook moet bezitten. Dus als de mod is gemaakt met GT3 en GTE auto's en jij enkel de GT3 auto's bezit kun je deze niet joinen.

Qua "beste"mods is natuurlijk ook waar je voorkeur naar uit gaat (GT/Formula/Historic/..). In ieder geval is de officiële content van S397 sterk aan te raden (betaalde DLC en gratis workshop content).
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”