Ronnie stelt zich voor

Plaats reactie
Ronnie Zeemering
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mei 2020, 14:07
Racestuur: OSW, GT Simracingcoach stuur
Locatie: Groningen
Contact:

Hoi!
Ik ben Ronnie Zeemering uit Groningen en sinds 1996 aan het simracen (Grand Prix 2) en echt serieus sinds 1998 met stuur en pedalen met Grand Prix Legends. Echter met enige regelmaat met meerdere jaren tussenpozen niet aan het racen, zoals dat gaat in het leven ;)

Begintijden meegemaakt van leagueracen in NL met NLGPLK en later Dutch Simracing Zone. In die tijden veel Nascar gereden en ook meegedaan aan de eerste paar virtuele 24 uren van Le Mans races.
Ben in het offline leven af en toe naast de baan te vinden. Ik spiek af en toe wat races mee op Assen en Zandvoort. Maar de mooiste herinneringen liggen bij Goodwood Festival of Speed, 24 uur van de Nurburgring en natuurlijk de 24 uur van LeMans.

Vandaar ook mijn voorliefde voor het racen in endurance races in de virtuele wereld.
Afgelopen jaren me vooral bezig gehouden in iRacing (vanwege het makkelijk in kunnen stappen wanneer ik maar wil) maar daar ben ik een beetje klaar mee en wil nu rFactor2 gaan ontdekken.

Waar race ik mee?
een redelijk goede pc, triple screen (ik hoop dit jaar nog VR te kunnen gaan rijden), SRC stuur, no name knoppenkastje. En een Heusinkveld rig, shifter en Sim Pedals Ultimate's.

In het echte leven ben ik fotograaf en videograaf, hoewel ik ondertussen, vanwege Corona geen klussen, wat geld letterlijk binnen hark door hovenier te zijn.
En niet onbelangrijk hier: 1 dag in de week doe ik marketing bij Heusinkveld (gelijk bij deze: je kunt me alles vragen wat je wilt weten over Heusinkveld (in PM) maar vragen over wat we in petto hebben, hoeveel we verkopen en wanneer de H-shifter komt, beantwoord ik niet.

Ik kom de komende tijd even kijken of ik me bij jullie aan wil sluiten om leuke races te rijden. Liefst in een endurance achtige omgeving. En om mijn racepace weer een beetje op peil te maken. Ervaring heb ik wel maar snelheid niet ;)

cu on track! :driving:
Gebruikersavatar
Stephan Sampers
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mar 2020, 10:30
Racestuur: Fanatec V 2.5
Locatie: Asenray
Contact:

Zooo... Dat is een mooi cvtje, ik ben hier zelf ook nog nieuw en ga eerst eens wat ofline doen, maar in ieder geval welkom... 🏁🎉👍🍻
Ronnie Zeemering
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mei 2020, 14:07
Racestuur: OSW, GT Simracingcoach stuur
Locatie: Groningen
Contact:

thnx!
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hi Ronnie

welkom en tot ergens op een baan, veel plezier
Andy Maassen
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 mei 2018, 17:33
Racestuur: Simucube Sport
Locatie: Maastricht
Contact:

Hi Ronnie, leuk je hier te zien. Veel race plezier en tot snel in real live weer. groet, Andy
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Welkom en inderdaad, je neemt redelijk wat "bagage" mee...veel plezier!
Ronnie Zeemering
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mei 2020, 14:07
Racestuur: OSW, GT Simracingcoach stuur
Locatie: Groningen
Contact:

Dank allen!
En insgelijks @andy: zou leuk zijn om elkaar weer in real life te kunnen zien!

Van mijn triple screens was niet zoveel over dit weekend. Eentje ging stuk :( Nu maar 'even' wat aankloten met een kleiner rechter scherm... :(
Steven Kraal
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 mei 2020, 15:35

Welkom bij de club Ronnie...ben zelf ook net lid geworden...het seizoen is net afgelopen, dus we moeten even geduld hebben...
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”