Oane de Vries

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oane de Vries
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:47
Racestuur: VRS + Cube Ctrls Formula Sport
Locatie: Noardburgum

Hallo allemaal,

Mijn naam is Oane de Vries, 31 jaar en woonachtig in Noardburgum, Friesland. In 2013 door iRacing voor het eerst in aanraking gekomen met het 'serieuze' sim racen. Daarnaast ook veel Assetto Corsa, Project Cars 1 & 2 en een klein beetje F1 2018 gespeeld (en nog steeds uiteraard). Doordat ik verder in mijn omgeving niemand heb om deze hobby mee te delen is het soms lastig om gemotiveerd te blijven. Vooral bij serieuze sims als iRacing waar toch echt veel oefening mee gepaard gaat en prutsen met setups (wat nog niet echt mijn sterke kant is). Dit hield mij de laatste weken vooral veel bezig tot ik per toeval op SRVN stuitte. Het sociale element van SRVN trekt mij enorm en ik kijk ernaar uit om veel van jullie te leren en samen de baantjes rond te crossen. rFactor 2 is nog redelijk nieuw voor mij, maar ik kan niet wachten om de servers in te kunnen duiken en de verschillende auto's te testen om te kijken wat bij mij past.

Over mijn setup. Ik rijd met een Thrustmaster T300RS stuur en sinds kort met Thrustmaster T-LCM pedalen. Verder heb ik eigenlijk altijd zelf gebouwde cockpits. Mijn huidige cockpit is gemaakt van hout in combinatie met een Ikea Poäng stoel via Marktplaats. Geweldig comfortabel, ik zit er soms uren in de vele live streams te volgen via YouTube :D
Verder heb ik sinds kort een HP Reverb. Geweldig apparaat maar wel zwaar voor mijn arme pc, dus ben er nog niet helemaal uit of dit een blijvertje is.

Groetjes,
Oane
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hi Oane

nog een keer welkom en tot ergens op een baan
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Welkom Oane en veel plezier bij SRVN. Weer een noorderling er bij, ook niet eens heel ver weg :byebye:
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Welkom, heb jij toevallig ergens een van Hijum familie connectie?

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177

Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN!
Gebruikersavatar
Oane de Vries
Berichten: 19
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:47
Racestuur: VRS + Cube Ctrls Formula Sport
Locatie: Noardburgum

Edward Hoekstra schreef: 18 apr 2020, 09:10 Welkom Oane en veel plezier bij SRVN. Weer een noorderling er bij, ook niet eens heel ver weg :byebye:
Ik zie het, toevallig. Ik kom oorspronkelijk uit Veenwouden dus praktisch buren :) mijn ouderlijk huis kijkt uit op "de Broek"...
Albert van Mourik schreef: 18 apr 2020, 09:34 Welkom, heb jij toevallig ergens een van Hijum familie connectie?

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177
Ik ken wel iemand met die achternaan maar is geen familie.
Gebruikersavatar
Pieter Brandsma
Berichten: 303
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:40
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Dokkum

Ze komen dichterbij. Dokkum hier. Welkom Oane.

Verstuurd vanaf mijn LIVE 5 PLUS met Tapatalk

Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Oane de Vries schreef: 18 apr 2020, 15:40
Edward Hoekstra schreef: 18 apr 2020, 09:10 Welkom Oane en veel plezier bij SRVN. Weer een noorderling er bij, ook niet eens heel ver weg :byebye:
Ik zie het, toevallig. Ik kom oorspronkelijk uit Veenwouden dus praktisch buren :) mijn ouderlijk huis kijkt uit op "de Broek"...
Toevallig haha
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”