Even voorstellen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tom Klaver
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 apr 2020, 20:08

Hallo Sim-ers,

Mijn naam is Tom Klaver, woonachtig in Almere en ben (nog) 49 jaar oud. Ik ben ooit begonnen met SIM-racen op de Amiga 500 en sinds dien het altijd leuk gevonden om een potje te racen op de computer. Ik heb dit race-virus inmiddels ook overgebracht aan mijn oudste zoon van 15, welke al regelmatig online aan het racen is. Mijn zoon heeft destijds het vuurtje weer een beetje aangewakkerd door een Logitech G920 aan te schaffen en ik mag hem zo nu en dan lenen :D Vorig jaar zijn we samen een lang weekend naar de GP van Oostenrijk geweest en dit was een onvergetelijke ervaring voor ons beide!

Ik ben al ruim 25 jaar bezig in de IT-branche en werk voor een organisatie die bedrijven helpt met de transitie naar de Microsoft Cloud. Ik ben in contact gekomen met SRVN via een nieuwe collega. Deze nieuwe collega (Andre G.) is ook lid van deze vereniging en heeft mij na wat tips en advies overgehaald om in ieder geval een forum account aan te maken.

Ik heb inmiddels al wat rondjes gereden met rFactor 2 en ben op dit moment hard aan het sparen om een Fanatec setup te kunnen aanschaffen. Ik ga mijzelf de komende periode verder verdiepen in het online sim-racen, want dat is nieuw voor mij (generatiekloof) en hoop nog veel tips en advies van jullie te krijgen.

Happy SIM-racing
Groet,
Tom
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hi Tom

a a a amiga :). stuntcar racer met een serieel kabeltje vastgeknoopt aan de a a a amiga van zwager twan was de eerste 'online' race ervaring.

Tegenwoordig allemaal een tikkie mooier maar nog steeds even leuk. en met die kloof valt wel mee hoor ;-) je haalt diverse mensen hier (qua leeftijd) nooit meer in dus dat inhalen moet je dan maar ergens op een baan proberen
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Welkom Tom en veel plezier bij SRVN.
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN!
André Geuze
Berichten: 97
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:52
Racestuur: Fanatec CSW Base 2.5 + Formula
Locatie: Almere-Stad
Contact:

Hee Tom, welkom! André G. meldt zich :D Nou dit is in ieder geval mooi gelukt. Nu jou even overhalen om iedere avond op één van onze servers online te zijn. Wanneer kan je? ;)
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”