Hallo!

Plaats reactie
Leon Vosmeijer
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 okt 2019, 20:21
Racestuur: Fanatec CSW 2.5

Naam: Leon Vosmeijer
Geboortedatum: 12 september 1988
Woonplaats: Oegstgeest
Spellen: iRacing, rFactor2
Stuurwiel: Fanatec CSW 2.5
Ervaring:
In 1997 - door mijn vader - met simracen in contact gekomen. Destijds was Grand Prix 2 een 'goede' racing simulator. Met die game kreeg je altijd na het afsluiten een command schermpje voor je neus met hoe lang je laatste 'sessie' was. Samen met mijn vader was dat de eerste keer ergens rond de 6 a 7 uur. Dit is daarna nog een paar keer (ahum) voorgekomen, maar het was nooit echt heel serieus. Denk aan een of twee keer per maand maximaal, gevolgd door een periode dat er tijdelijk niet geracet werd.

Eind 2010/begin 2011 heb ik een Thrustmaster T500 met T3PA Pro pedalen aangeschaft en ben ik gaan simracen op de PlayStation. Eerste de PS3, daarna PS4. Diverse games gespeeld. O.a. Gran Turismo, Project Cars en diverse F1 games.

Eerder dit jaar is het stuurtje overleden (RIP) en heb ik besloten weer terug te keren naar de PC. Dit is vooral gekomen omdat ik eerder dit jaar met een WMR VR bril een rondje (dat werden er uiteindelijk ietsje meer) mocht rijden op een sponsor event op werk.

Dus... een paar maanden later zit je thuis met een Next Level F-GT cockpit, Fanatec CSW 2.5, Fanatec CSP V3, Odyssey+ WMR bril en een 'leuk' PC'tje. Sinds dat ik deze setup weer in huis heb, ben ik een aantal keer per week weer aan het simracen.
Gebruikersavatar
Robert Bults
Beheerder
Berichten: 835
Lid geworden op: 14 jan 2010, 14:29
Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Locatie: Bovensmilde
Contact:

Welkom bij SRVN !
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hi Leon

Veel plezier bij srvn
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Hoi Leon,

Welkom en veel plezier bij SRVN.

CYOT!
Robert Rozing
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 jan 2013, 21:44
Racestuur: Fanatec CSW 2.5 + Formula v2

Welkom!

Leuk om te lezen dat je GP2 speelde! Daar is het voor mij ook mee begonnen. Elk grand prix weekend samen met mijn neef op de zaterdag eerst de race rijden op de PC met A, Z, < en > :D
Gebruikersavatar
Mike Bult
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 jul 2019, 23:34
Racestuur: Fanatec V2 - Fanatec Formula B
Locatie: Utrecht
Contact:

Robert Rozing schreef: 08 okt 2019, 10:10 Welkom!

Leuk om te lezen dat je GP2 speelde! Daar is het voor mij ook mee begonnen. Elk grand prix weekend samen met mijn neef op de zaterdag eerst de race rijden op de PC met A, Z, < en > :D
geweldige tijd en zo herkenbaar met die keyboard toetsen.
Gebruikersavatar
Mike Bult
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 jul 2019, 23:34
Racestuur: Fanatec V2 - Fanatec Formula B
Locatie: Utrecht
Contact:

En welkom natuurlijk Leon.
See you on track!
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”