Roland Hut

Plaats reactie
Roland Hut
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 mar 2019, 13:22
Racestuur: T300 RS GT

Naam: Roland Hut
Geboortedatum: 12-08-1972
Woonplaats: Beuningen
Spellen: RFactor2
Stuurwiel: T300 RS GT
Ervaring: Vanaf ergens rond 2005 actief in het simracen tot 2013. Na een stop twee jaar terug toch weer het racen opgepakt toen mijn zoon mijn stuurtje vond en wilde gaan simracen. Nu dus samen aan de gang en zal hij (Daan) straks hier ook op de servers te vinden zijn met mijn oude Logitech G25. Ondertussen is hij al een stuk sneller dan ik.
Zelf lijkt mij de LMP3 een leuke klasse. Dus ben benieuwd of daar nog een plekje vrij is.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Welkom Roland

veel plezier met hernieuwd ontdekt simracen
Gebruikersavatar
Roy Verzijl
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 mar 2019, 14:52
Racestuur: Logitech G27

Hey Roland,

Welkom, veel plezier en succes!
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN.
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Welkom Roland en veel plezier bij SRVN.

CYOT!
Gebruikersavatar
Arjan Veltens
Berichten: 321
Lid geworden op: 06 mar 2016, 15:39
Locatie: Groningen
Contact:

Welkom Roland!

De LMP3 is sinds 2019 een Pro-League. Dit houdt in dat je eerst een licentie zal moeten behalen voordat je hieraan mee kan doen. Deze licentie kan je halen door aan twee race avonden mee te doen in de F2000 en/of DTCC. De Race Commissie zal deze races beoordelen en, mocht je hierbij slagen, dan kan je meedoen/instromen in het LMP3 kampioenschap!

Voor deze zogenaamde beoordelingsraces moet je je wel even vooraf aanmelden. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust! Veel plezier in ieder geval bij SRVN!
Roland Hut
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 mar 2019, 13:22
Racestuur: T300 RS GT

Bedankt voor de uitleg Arjen.
Aan de ene kant begrijpelijk dat je een rookie test moet doen. Daarnaast wel jammer omdat ik in het verslag van het bestuur lees dat de opkomst in deze klasse laag is en dit dan ook op deze manier niet bevorderd wordt door nieuw mensen.
Maar regels zijn er om te handhaven dus zal ik proberen om dan volgende week donderdag 11 April mijn entree te maken in de DTCC.
Zal even uitzoeken hoe en wat ik moet doen.
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

Welcome and see you on track!
Roland Hut
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 mar 2019, 13:22
Racestuur: T300 RS GT

Bedankt allemaal!

Ik zou graag 11/4 mee willen rijden in een Vauxhall in de DTCC.
Probeer me net als Gastijder aan te melden alleen heb ik geen toegang om te reageren in de aan- afmeld topic voor die race.
Ik zal waarschijnlijk nog wel even geduld moeten hebben. Heb mij ook pas afgelopen woensdag officieel ingeschreven en betaald.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”