back, ready to race -

Plaats reactie
Wim Immegeers

welkom beste mensen,
juist om te laten weten dat ik terug ben .
Na het zwaar falen van f1 2011 heb ik besloten hier terug te racen ook al kan ik mij hier minder verweren :-)
kheb hier alles wat proberen te lezen en ga is proberen voor die nieuwe launcher te proberen installeren ipv bro launcher.

kga eerst mijn Rfactor er terug is afnemen en dan opnieuw installeren.
hopelijk zie ik jullie snel op de servers ...
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Welkom Wim
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

hoi wim
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Welkom :)

Vanavond de V8 he! ;)
Wim Immegeers

installatie voldaan nu
start ik dat programma simsync dan zie ik de klasse die we rijden ... f1 en f3 enzovoort
ik heb niets geslecteerd maar op start gedaan en nu is ie precies alles syncroniseren is dit correct ook al heb ik geen mod geselecteerd of doe ie dit automatisch?

en waar zie ik dan de servers staan ?
mvg
Wester Wobbes
Berichten: 528
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:09
Racestuur: Logitech DFGT
Locatie: Noordwijk

Symsinc is puur om mods te downloaden en installeren. Je kan niet met het programma een server joinen. Dit doe je door gewoon rFactor op te starten en de server selecteren in de serverlijst. F3 en F1 rijden we overigens voorlopig niet meer, die races zijn al voorbij. Om met de v8 mee te doen moet je even naar het betreffende topic gaan van de race op Bathurst. Daar kan je het circuit en de mod downloaden. Hopelijk gaat het lukken.
Wim Immegeers

ok dank u wester...

voor de lijst van servers moet ik dat tussen die lijst gaan zoeken ? :s:s
staan de ips nergens op het forum ofzo dat ik ze dan zo kan invoeren bij favorieten.
welke zouje dan aanraden om te donwloaden met dat programma ?

voor de v/ zal ik effe kijken op forum ook maar denk niet dat ik vannavond ga kunnen meedoen al hoor :-)
René van Noort

WB Wim.
Als F1 te hoog gegrepen is zou ik, als ik jou was, het topic over tourwagenkampioenschap in de gaten houden. Er is nog niets definitief maar volgens mij is de kans redelijk groot dat er met Race07 gereden gaat worden in het nieuwe seizoen.

Suc6 in ieder geval en CUOT
Wim Immegeers

worden deze servers nog gebruikt ?

SRVN Proloog F1: 87.249.123.197:34307
SRVN Proloog GT1: 87.249.123.197:34304
SRVN Proloog F3: 87.249.123.197:34303
Wester Wobbes
Berichten: 528
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:09
Racestuur: Logitech DFGT
Locatie: Noordwijk

Ik denk het niet. Maar je kan als je in de serverlijst bent, de servers op naam zetten. Dan zoek je naar SRVN, en dan zie je als het goed is 4 servers staan. Zo doe ik het altijd...
Wim Immegeers

ow ok zal ik effe proberen maar kvind dat te moeilijk eigelijk.
ik voer ze in bij mijn favorieten zo moet ik niet atlijd staan zeiken :-)

nouw ze hadden mij gezegd dat de f1 en f3 niet meer gereden worden dus donwload die ook niet momenteel.
ben nu bezig aan de clio te donwloaden en de gt1.

hoeven er nog andere dingen gedaan te worden ?
Wester Wobbes
Berichten: 528
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:09
Racestuur: Logitech DFGT
Locatie: Noordwijk

GT1 en clio wordt ook niet meer gereden. December is de maand waarin de leden een suggestie konden doen voor een mod. Die mods zijn apart te downloaden, dus niet via Symsinc. Verder weet ik niet wat de IP's zijn van de servers...
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Kijk voor ip's op LiveRacers. Grijs vakje, en dan het IP-adres even selecteren en naar helemaal naar rechts slepen. Kopiëren met CTRL+C en ergens plakken om hem helemaal te zien.

V8: 87.249.123.197:34302
F1 94: 87.249.123.197:34306

GT1 en F1 zouden altijd op hetzelfde ip moeten draaien.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”