Filip Verbert

Plaats reactie
Filip Verbert
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 nov 2018, 19:44

Hey simracers!

Ik ben Filip Verbert, een belg van 36 jaar en al jaren vertrouwd met simracen.
Ik ben van de generatie van grand prix 1, 2, 3, 4, rfactor, F1 titels van EA sports, indy500,... Ik heb er vele gereden en ook redelijk competitief.
In 2006 ben ik serieus gaan simracen bij VRL. Een vlaamse racing league die rfactor gebruikte voor zijn wekelijkse simraces te houden in een fijne, gezellige omgeving waar hard werd geraced. Via deze league heb ik vele mensen leren kennen en heb zelfs 2 lan-partys georganiseerd in mijn brasserie waar ik toen de uitbater van was samen met mijn ouders. Allemaal erg mooie tijden want ik heb de eer gehad om samen met de snelle jongens van SFH enkele endurance races te mogen racen. Back in the days heb ik zelfs op mijn appartement de jongens van SFH bij mij thuis uitgenodigd tijdens een 24u race van Le Mans :). Toen reden we nog met een Logitech G25 en bestond Fanatec nog niet :).
Bij de komst van Iracing ben ik me meer gaan verdiepen in deze simulatie. Tot op vandaag vind ik het een erg fijne simulatie, maar toch mis ik de feeling van rfactor telkens weer. Rfactor 2 heeft een erg dode periode gekend, maar na het kijken van de SRVN youtube filmpjes krijg ik toch weer zin om te gaan racen met Rfactor 2 in leagueverband.

Ik heb zelf de kans genomen rond 2008 om een eigen simracing team te starten. Ik ben ART simracing gestart en later Fivercom Simracing. Door gebrek aan tijd en organisatie is het teamgebeuren stopgezet in 2015 en is het simracen ook wat minder geworden. Ik hoop dit nu terug goed op te pakken.

Ik zoek zondagraces en een toffe community zoals ik die vroeger heb gekend bij VRL. Endurance races spreken me ook erg aan, maar daar kruipt erg veel tijd in qua voorbereiding dus dat moet ik maar even bekijken hoe ik dat zou kunnen regelen.

Ik hoop alvast een fijne tijd tegemoet te gaan bij SRVN!

Sportieve simgroetjes

Filip Verbert
Jarno de Visser
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 jan 2017, 23:41
Racestuur: Fanatec CSW2.5, Formula V2

Welkom bij SRVN Filip.......ennuh ik denk dat wij ook al enige jaren met ART Simracing (All-round Racing Team) rijden. Voornamelijk mee gestart met Project CARS 1-2. Nooit geweten dat deze naam al bestond of heeft bestaan.
Nu rijd ik hier alleen met ART bij SRVN. De rest zit nog vast bij Project CARS, voornamelijk mensen uit de rest van Europa.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hi Filip

veel sim plezier bij SRVN gewenst alvast, komt vast wel goed

Grt Ger
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Hallo Filip,

Welkom en veel plezier bij SRVN. SYOT!

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Welkom en veel plezier. Voor de Enduranceraces hoef je geen wekenlange voorbereidingen te treffen, zeker gezien je ervaring. Rijd de eerstvolgende als gastrijder mee en kijk hoe die bevalt.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Welkom Filip bij SRVN!
Filip Verbert
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 nov 2018, 19:44

Ger Heuts schreef: 13 nov 2018, 19:41 Welkom en veel plezier. Voor de Enduranceraces hoef je geen wekenlange voorbereidingen te treffen, zeker gezien je ervaring. Rijd de eerstvolgende als gastrijder mee en kijk hoe die bevalt.
Dat zou fijn zijn. Ik probeer alvast nog een teamgenoot te vinden die mee wil rijden.
Filip Verbert
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 nov 2018, 19:44

Jarno de Visser schreef: 12 nov 2018, 21:46 Welkom bij SRVN Filip.......ennuh ik denk dat wij ook al enige jaren met ART Simracing (All-round Racing Team) rijden. Voornamelijk mee gestart met Project CARS 1-2. Nooit geweten dat deze naam al bestond of heeft bestaan.
Nu rijd ik hier alleen met ART bij SRVN. De rest zit nog vast bij Project CARS, voornamelijk mensen uit de rest van Europa.
Ja dat is best straf. ART Simracing was bij ons "Antwerp Racing Team" omdat ikzelf van Antwerpen ben. Ik ben deze gestart samen met Peter Raemen toen we de BES (Benelux Endurance Series) gingen meedoen. Een league voor belgische en nederlandse simracers. Helaas was deze league van korte duur, maar wel met een erg mooi rijdersveld.
Heb met ART ook enkele SSCA races gedaan in organisatie van het toenmalig SRTV team van Darin Gangi en Shawn Cole. Fijne tijden waren dat en mooie organisatie.
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Wel;kom bij SRVN!
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”