Danny Ernst

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Danny Ernst
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 jul 2018, 13:21
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Maastricht
Contact:

Hallo SRVN rijders,

Zal mij ook maar eens voorstellen bij jullie zoals het hoort. :)

Danny Ernst
25-04-1974
Maastricht
Assetto Corsa en rFactor2
Logitech G29
Een seizoen bij sim racing Limburg in de full motion simulator gereden. Een echte rookie dus!

Je zult mij (ons) vaak zien rijden op het circuit Maastricht als Team Soeters. We zijn van plan om het gehele team van 4 rookie rijders onder te brengen bij SRVN en proberen mee te doen aan diverse kampioenschappen. We zijn echt nog rookies in het sim racen en daarmee bedoel ik niet alleen het rijden :D

Als er leden bij de introductie van circuit Maastricht waren op 20 juli j.l., dan hebben jullie onze race simulator kunnen zien. Wij hebben onder in de kelder gestaan om het publiek op het circuit te laten rijden.
Wij hebben deze simulator volledig zelf samengesteld, om het stoeltje hebben wij een frame gebouwd van steigerbuis met gordijnen zodat je je volledig kan afsluiten. Computer hebben we ook zelf gebouwd en aangesloten op drie schermen. Race stoel is een Rseat RS1.
De simulator staat bij ons in de winkel om enkele rondjes te rijden voor publiek om daarna de simulator te huren per half uur ;)

Dit seizoen doen we mee aan de De Maassche BMW Sim Cup, dit is een onderdeel van Sim racing Limburg en/of City sim racing wat is aangestuurd is door Andy Maassen.

Hier wat links voor nader info:
https://www.facebook.com/DeMaasscheBMWSimCup
http://sim-racing-limburg.nl/
https://citysimracing.nl/

Dus als jullie ons zien rijden dan staan wij open voor tips en tricks in rFactor :)

Groetjes Danny
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

HI Danny


veel plezier bij srvn en tot snel ergens op de baan,

Grt Ger
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Welkom en veel raceplezier bij SRVN
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Ah, eindelijk een naam achter het team.
En ja ik was erbij in Maastricht en heb jullie Sim gezien en erin gereden (volgens mij de snelste tijd neergezet ;-) ).

Veel suc6 allen en, zoals al een keer in de chat gezet, regel even teamspeak en kom online.
Dan zijn er vast meerdere die jullie kunnen voorzien van tips&tricks omtrent rFactor zelf of de auto/setup.
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Welkom Danny en veel plezier bij SRVN. CYOT!
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Ow een Sjeng :)
Welkom bij SRVN.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Van harte welkom uit de Oostelijke Mijnstreek (heten we nog wel zo, of is het tegenwoordig gewoon Parkstad?). Veel plezier bij SRVN.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”