Arthur Wiashi

Plaats reactie
Arthur Wiashi
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2018, 22:35
Racestuur: Logitech G27

Naam : Arthur Wiashi
Geboortedatum : 08-09-1971
Woonplaats : Oud-Beijerland
Spellen : LFS, iRacing, F1 2016, Assetto Corsa
Stuurwiel : Logitech G27
Ervaring:

Mijn naam is Arthur Wiashi 46 jaar en race online sinds 2010. Helaas niet zo vaak als ik zou willen omdat de community van mijn klasse (Formula XR) bij mijn favoriete race sim (LFS) niet zo groot is. Dit werd de afgelopen jaren vaak opgelost door met vrienden een LFS race day te organiseren waarbij er een lan werd opgezet met en man of 6. Helaas wordt ook de animo hiervoor steeds minder en wil ik toch heel graag racen tegen andere spelers. In mijn zoektocht naar andere race sim heb ik nog een tijdje iRacing geprobeerd maar dit vind ik uiteindelijk toch veel te duur.

Twee weken geleden heb ik beroepsmatig Walther Berk ontmoet. Per toeval zijn wij op het onderwerp Sim racen terecht gekomen en heeft hij mij verteld over SRVN. Naar aanleiding van zijn enthousiaste verhaal ben ik naar de website van SRVN gegaan. Na het bekijken van enkele F2000 races was ik meteen verkocht. Wat een leuke serie en de verslaglegging van de wedstrijden vind ik top. Hoe leuk zou het zijn om daaraan mee te mogen doen, al is dit als hekkensluiter of baanvulling :) (ik heb namelijk geen idee of ik kan meekomen met rFactor).

Vandaag maar de stoute schoenen aangetrokken en mijzelf aangemeld als lid. rFactor2 is inmiddels aangeschaft en ik heb de eerste rondjes op Nola er opzitten. Ik ga nu hard oefenen en hopelijk met een beetje hulp van Walther mezelf klaarstomen om mee te kunnen racen in de nabije toekomst. Ik hoop jullie tegen te komen op de grid.

Groeten,
Arthur Wiashi
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hi Arthur

welkom en ook veel plezier met Rf2 bij srvn. Met Walther als leermeester komt het ongetwijfeld snel goed met wennen.
tot ergens op de baan

grt Ger
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Welkom en heel veel raceplezier!
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Welkom bij SRVN!
Onno Nieuwenburg
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 jun 2017, 20:56
Locatie: Den Haag
Contact:

Welkom en veel plezier
WaIther Berk
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 jan 2017, 14:44
Racestuur: T500RS

Welkom Arthur!
Heb er zin in om met je te racen ;)
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Leuk verhaal Arthur. Vroeger ook nog met Life for Speed (dat was het toch?) gereden. Was helemaal niks mis met die sim, maar het is inmiddels al wat jaartjes geleden. Ik wens je veel plezier bij SRVN.
Gebruikersavatar
Ronald van Dijk
Berichten: 377
Lid geworden op: 02 sep 2015, 15:01
Racestuur: Thrustmaster TS-PC Racer
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Welkom bij de club Arthur!
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”