Jeffrey Rietveld

Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Lars Koldeweij schreef:Nou bij deze alvast gefeliciteerd voor alle races die je gaat winnen, scheelt weer een kleine 200 keer om dat nu alvast te doen. :p


Welkom terug Jeffrey, en iets minder succes dan bij BRO gewenst. :) ;)
Haha, word vast weer leuk :)
Maurice Zondag

Ha Jeffrey, leuk je weer te zien man. Behoorlijk indrukwekkende titels hoor.

Veel van deze jongen geleerd. Ik kijk er naar uit je weer op de baan te zien. Aan de horizon.
Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Ik jou ook, Maurice :D
Chris Debusschere

Hallo, Jeffery

Welkome back, hoor aan de mensen hier bij srvn dat u dus een snelle racer ben, dit wordt een Bliksem McQueen (Lightning McQeen) die straks de Piston cup wint hier volgend seizoen.

Ik ben ook terug na een jaar of twee weg zijn geweest hier, toen nog helemaal geen ervaring genoeg, maar ik moet andersom nog veel leren om snel te zijn.

See you on the track ;)
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom Jeffrey.
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

AH, een bekende naam.... ;) Welkom hier!
Gebruikersavatar
Pieter Brandsma
Berichten: 303
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:40
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Dokkum

Ha die Jeff....moet niet gekker worden. Welkom terug.
Alles is verder al gezegt volgens mij. ;)
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Ger Heuts schreef:
Bram Kuipers schreef:Heeft Bono Huis in BRO gezeten? Die gast doet het vrij goed in een andere league zag ik op Youtube.
Vrij goed is een redelijk understatement..... Bono rules! zouden Beavis and Butthead zeggen. De man is kampioen der kampioenen (bij Racedepartment of waar reed hij ook alweer?)
Bono heeft de eerste 256 seizoenen Megane bij BRO gewonnen. Als je Bono Huis naast Bono van U2 zet, dan vragen de mensen zich af wie daar naast Bono Huis staat.
Ah oke das wel gaaf dan ja. Nooit geweten.
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Welkom, jezus nog een die de top 5 aanvult!
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Welkom terug. Da's lang geleden. Ik zie dat je definitief voor FSR hebt gekozen. Nu nog Bono verslaan! ;)
Gebruikersavatar
Ivo Pakvis
Berichten: 254
Lid geworden op: 20 sep 2011, 21:21

Heus leuk. Top wordt alleen maar breder, zo. Welkom Jeff!
Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Bedankt voor alle leuke berichten. M'n nieuwe pc componenten zijn geinstalleerd, tijd om wat te gaan gassen !
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Welkom terug Calimero.;-)
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Ger Heuts schreef: Eigenlijk wacht ik nu alleen nog op Bono Huis en Roy G(uiguerre?). Dan barst k accuut in tranen uit van pure nostalgie. Dan wil ik races rijden met Ivo en Pieter. Dan wil ik rijden tegen Gerrit Feenstra. Dan wil ik zowaar in de Megane kruipen. Dan wil ik zelfs liever nog in de SuperClio gaan rijden.
Dan wil hij met alle liefde samen met z'n broert op Zandvoort en Laguna Seca rijden, omdat dit TopCircuits zijn!


PPPPPPFFFFFFFTTTTTTTTTTT, nou vooruit dan maart, jij bent de laatste, laat dat ook op de baant zo zijn, zekers het eerste half jaar.
Ongeschreven regelt is dat Nieuwkomers, ook jonge ouwe nieuwkomers en ouwe ouwe nieuwkomers zich het eerste half jaar achteraan ophouden en elke inhaalactie afbreken, om zo de "gevestigde orde" van SRVN kans te gunnen op punten dan wel podiumt.
Het niet opvolgen van deze regelt wordt bestraft met een Ban, die tegen betaling van een Kratje Alfa direct wordt teniet gedaant..........


Uuuuhhhh, ohja, jij had jezelft voorgesteld, en daaro ging ik eigenlijkt op antwoorden, maar liet mezelft ffies gaan.

Haiho JR Weest Welkomt hiero.
Zie dat je je PC op orde hebt, dus ik kan je wellicht straks verwachten in de servert van de DRM?
Weer veel pleziert hiero, laat ook af en toe eens wat punten liggen.
Vaak zijn de races hiero zo kort dat 25 L meer dan voldoende is, dus je hoeft dat al niet meer te berekenen.

SYOT

Mot ik nog meer an de bak, dacht ik me eindelijkt wat te hebben opgewerkt naar voren, kent ik weer opnieuw beginnen.
Denk dat ik me maar opnieuw inschrijf onder een andere naam, dan kan ik tenminste in het Beginners Kampioenschap nog wat potten breken.

Is getekend: William325
Stefan Lieuwe

wellicht laat van mij kant, Maar Jeffrey welkom terug dat ik jou ooit nog tegen kom bij SRVN,
Maar niettemin Welkom, Ik ben ook weer terug op het oude nest haha

Cya soon ontrack.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”