Jeffrey Rietveld

Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Yoyo,

Hierbij wat over mezelf.

Naam: Jeffrey Rietveld
Geboortedatum: 28-2-1996
Woonplaats: Bergambacht, Nederland
Spellen: rFactor, iRacing, Simraceway
Stuurwiel: G27
Ervaring: FSR World Series ( Kampioen ) , iRacing World Championship, iRacing Pro series ( Gestopt met iRacing nu ) , BRO

Cu on track,

Jeff
Laatst gewijzigd door Jeffrey Rietveld op 02 dec 2011, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Hup wegwijzen jij, net nu ik dacht kans te maken....

Welkom terug, Calimero!
Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Gelukkig heb ik geen piepstem meer zoals vroeger, Mark :lol:
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Nog steeds even goed met rekenen? (25L is genoeg, die ga ik niet snel vergeten)

Nu hebben we alleen Roy en Rick en Rutger nodig en dan is het wat mij betreft zo ongeveer weer compleet!
Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Haha dat was zo'n faal :lol: Ben alleen vergeten of ik toen stil kwam te staan of niet, hmmmm.
Christiaan Burgel

JeffreyRietveld schreef:Haha dat was zo'n faal :lol: Ben alleen vergeten of ik toen stil kwam te staan of niet, hmmmm.
Volgens mij klapte je toen slechts frontaal op dat pitboard die van graniet bleek te zijn! :mrgreen:
Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Dat was Vitus, en vergeet het t1 paaltje van Portimao niet :oops:
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

die naam eerder gehoord bij BRO, ook aangenaam

ben bang dat ik met al die herintreuders weer meer plekken naar achter ga :)
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Nu word ik heel stil..... Jeffrey Rietveld: 25L is genoeg, leer rekenen bitches! en vervolgens op Watkins Glen als derde over de finish horten en stoten. Ik kan me nog een foto herinneren van Jeffrey met rechtopstaande haren, headset op (als Jeffrey niet op teamspeak was, dan was teamspeak gewoon uit de lucht) waarbij hij nauwelijks boven zijn G25 uitkwam. Hoe is het beste kerel? Een hele eer om jou hier te mogen begroeten! Ik hoop dat het je hier bevalt en wens je heel veel plezier toe.
Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Gaat wel. Beetje druk met school, aardig pittig de HAVO. Maar goed, ben aardig gegegroeid, geen hoge stem meer etc ..
Laatst gewijzigd door Jeffrey Rietveld op 02 dec 2011, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Dat vind ik eigenlijk wel jammer. Ik weet nog toen ik pas bij BRO was en een nieuwe F1 mod uitgekomen was. De server stond op Melbourne en Franklin was de aanwezige admin. Op zaterdagmiddag hoorde ik Jeffrey "piepen" op TS over zijn rondetijden die al ruim sneller waren dan de rest van de mensen die aan het harken waren met die mod. Eens kijken/luisteren of hij nu een beetje als Wester klinkt.....
Eigenlijk wacht ik nu alleen nog op Bono Huis en Roy G(uiguerre?). Dan barst k accuut in tranen uit van pure nostalgie. Dan wil ik races rijden met Ivo en Pieter. Dan wil ik rijden tegen Gerrit Feenstra. Dan wil ik zowaar in de Megane kruipen. Dan wil ik zelfs liever nog in de SuperClio gaan rijden.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Heeft Bono Huis in BRO gezeten? Die gast doet het vrij goed in een andere league zag ik op Youtube.

Maar nietemin Welkom Jeffrey
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Ger Heuts schreef:Dat vind ik eigenlijk wel jammer. Ik weet nog toen ik pas bij BRO was en een nieuwe F1 mod uitgekomen was. De server stond op Melbourne en Franklin was de aanwezige admin. Op zaterdagmiddag hoorde ik Jeffrey "piepen" op TS over zijn rondetijden die al ruim sneller waren dan de rest van de mensen die aan het harken waren met die mod. Eens kijken/luisteren of hij nu een beetje als Wester klinkt.....
Eigenlijk wacht ik nu alleen nog op Bono Huis en Roy G(uiguerre?). Dan barst k accuut in tranen uit van pure nostalgie. Dan wil ik races rijden met Ivo en Pieter. Dan wil ik rijden tegen Gerrit Feenstra. Dan wil ik zowaar in de Megane kruipen. Dan wil ik zelfs liever nog in de SuperClio gaan rijden.
bravissimo Ger, diepe buiging, barst spontaan in een glimlach uit
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Bram Kuipers schreef:Heeft Bono Huis in BRO gezeten? Die gast doet het vrij goed in een andere league zag ik op Youtube.
Vrij goed is een redelijk understatement..... Bono rules! zouden Beavis and Butthead zeggen. De man is kampioen der kampioenen (bij Racedepartment of waar reed hij ook alweer?)
Bono heeft de eerste 256 seizoenen Megane bij BRO gewonnen. Als je Bono Huis naast Bono van U2 zet, dan vragen de mensen zich af wie daar naast Bono Huis staat.
Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Bedankt voor de leuke comments. En over Bono, hij's Wereld Kampioen in FSR met rFactor dusja .. hij's aardig snel ja. Heb samen met hem in Precision Motorsports gereden afgelopen jaar bij FSR. Hij is wereld kampioen, ik world series kampioen :D
Joost van der Stoep
Berichten: 359
Lid geworden op: 20 sep 2011, 08:32
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Balkbrug

Ja ja, die gaan we niet snel vergeten, Jeffrey "leer rekenen bitches" Rietveld.
Dat was voor mij een van de eerste races bij BRO en zal ik niet snel vergeten. Ik zie meneer Rietveld nog kruipend die laatste bocht doorgaan.

Jeffrey welkom!
Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Joost van der Stoep schreef:Ja ja, die gaan we niet snel vergeten, Jeffrey "leer rekenen bitches" Rietveld.
Dat was voor mij een van de eerste races bij BRO en zal ik niet snel vergeten. Ik zie meneer Rietveld nog kruipend die laatste bocht doorgaan.

Jeffrey welkom!
Volgens mij gaat dit me de rest van m'n leven achtervolgen haha :)
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Hey Jeffrey,

Wat leuk om je weer tegen te komen. En ja, die 25 liter komt nog regelmatig voorbij inderdaad. :lol:
En je piepstem weg, ohjee, dat is zonde. Wie moeten we nu tot Calimero bombarderen... Ik hoop dat je het na je zin zult hebben hier. Ohja, pas nog wel even je forumnaam aan ;)
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Nou bij deze alvast gefeliciteerd voor alle races die je gaat winnen, scheelt weer een kleine 200 keer om dat nu alvast te doen. :p


Welkom terug Jeffrey, en iets minder succes dan bij BRO gewenst. :) ;)
Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Thanks, naam is aangepast.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”