Christiaan Burgel

Christiaan Burgel

Goedenavond!

Na een tijd weinig gereden te hebben heb ik zin gekregen om de draad weer op te pakken! Vroeger reed ik nog weleens bij BRO mee (Megane trophy), dus dit lijkt me een mooie kans om weer te gaan rijden in competitie-verband!

Leeftijd: 27
Woonplaats: Leiden, NL
Spellen: rFactor, CoD, Trials 2,PKR, SBK X
Stuurwiel: G25
Ervaring: Heb meerdere seizoenen bij BRO meegedraait (2x kampioen)

Cya on track!

Grtz Christiaan
Laatst gewijzigd door Christiaan Burgel op 02 dec 2011, 21:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mark de Vries
Berichten: 850
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
Locatie: Bussum

Welkom terug Christiaan!
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Aangenaam en welkom terug, veel plezier weer hier
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Hey Christiaan! Welkom hier. Het zier er wel naar uit dat je voor de derde keer een aanpassing in je stuk moet doen. Nicknames worden hier niet gebruikt. In het gebruikerspaneel kun je je eigen naam vermelden. Wel geweldig om je hier terug te zien. Was jij niet degene met dat motorongeluk?
Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Ger Heuts schreef:Hey Christiaan! Welkom hier. Het zier er wel naar uit dat je voor de derde keer een aanpassing in je stuk moet doen. Nicknames worden hier niet gebruikt. In het gebruikerspaneel kun je je eigen naam vermelden. Wel geweldig om je hier terug te zien. Was jij niet degene met dat motorongeluk?
Gilles hublau was die gene met het motorongeluk, Chris gelukkig niet.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Welkom Christaan!
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Dat klopt Jeffrey, Altzheimer hè....
Heb je nog ooit iets gehoord van die Gilles? Met wie reed je (Jeffrey) de LeMans race tegen ERS, Gilles of Christiaan?
@Christiaan: wat zijn je raceactiviteiten geweest de laatste tijd?

Wat ik eigenlijk nog belangrijker vindt: hoe komen al die helden opeens bij SRVN terecht?
Joost van der Stoep
Berichten: 359
Lid geworden op: 20 sep 2011, 08:32
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Balkbrug

Welkom Christiaan!

Het gaat inderdaad ineens hard met de aanmeldingen (en straks ook op de baan met deze nieuwe namen)
Jeffrey Rietveld
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 dec 2011, 21:20

Ger Heuts schreef:Dat klopt Jeffrey, Altzheimer hè....
Heb je nog ooit iets gehoord van die Gilles? Met wie reed je (Jeffrey) de LeMans race tegen ERS, Gilles of Christiaan?
@Christiaan: wat zijn je raceactiviteiten geweest de laatste tijd?

Wat ik eigenlijk nog belangrijker vindt: hoe komen al die helden opeens bij SRVN terecht?
Met Gilles, die ik wakker moest bellen omdat hij die nacht daarvoor een feest had gehad haha. Ik kom terug omdat ik geen zin meer heb om honderden rondes te trainen voor grote internationale events. Beetje rustig aan hehe
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Welkom (terug) Christiaan, en succes! En pas ook even je forumnaam nog aan.
HIer zie je hoe dat moet.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Welkom terug, nu is er nog 1 plekje over op het podium waarvoor gestreden kan worden denk ik. :P
Maurice Zondag

Hey Leienaar! Goed jou ook hier weer te zien. Weer zo'n held van vroeger. Tot op de baan kerel!
Christiaan Burgel

Maurice Zondag schreef:Hey Leienaar! Goed jou ook hier weer te zien. Weer zo'n held van vroeger. Tot op de baan kerel!
Yoo Maurice! Juh! De Teringh :D Cya on track idd! (Of in de file in Leiden :roll: )

@ Ger Heuts: Nee dat was Gilles idd, die dat getikte ongeluk had op Zolder... Maar volgens mij gaat het met hem best aardig, ondanks al die shit!

Over mijn andere race activiteiten: Ik heb alleen maar funraces gedaan laatste tijd.. Jeffrey en ik hebben de Ferrari F430 uit de Endurance Series mod flink getweaked (700hp) en er veel 1 op 1 races mee gereden.. Dus opzich weet ik nog hoe alles moet. Zal alleen weer erg wennen worden wanneer je elkaar er niet zonder reden af mag rijden :D en daarna 80x kan restarten!

Grtz

Ps JWE: Zal het ff proberen te fixen.
Chris Debusschere

Hallo, Christiaan

Nog een naamgenoot er bij straks op de circuit's. Maar ik lees dat u nog jong bent, zal dan geen probleem zijn om een oude genratie, zoals ik (53 jaar) even goeiendag te zwaaien als we aan het racen zijn straks als je mij voorbij flitst.

Welkome, ga maar zeggen als alle andere jongens hier die u heel wat beter kennen dan ik. ;)
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom Christiaan.
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Welkom hier!
Gebruikersavatar
Pieter Brandsma
Berichten: 303
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:40
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Dokkum

En de volgende ....Chris welkom terug kerel.
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Welkom terug zou ik zeggen ;)
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Welkom terug Christiaan. Ik herinner me nog leuke races van lang, lang geleden. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”