Joshua Jacobs meldt

Plaats reactie
Joshua Jacobs
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 dec 2017, 16:30

Hoi! Ik ben Joshua en kijk hier al een tijdje rond op het forum. De inschrijvingen gingen weer open, en nu sta ik op de reservelijst bij de F2000 voor het superhippe Wierenga Racing-team :simracer1:

Mijn carrière loopt al een tijdje en zeker de serieuzere games heb ik veel gespeeld vroeger. Opgegroeid met Grand Prix 2 (jeej Geoff Crammond), daarna F1 Challenge, rFactor, tussendoor wat Live for Speed en anno 2018 doen we aan Assetto Corsa en rFactor 2. En occasionally zit er een F1 2016/17 tussen. Realism, fuck yeah! Alleen niet voor die laatsten :mrgreen: Mijn ouwe trouwe Logitech G27 houdt het nog nèt vol allemaal. Nice to meet you guys en ik hoop jullie snel op de baan te zien als de rust weer een beetje is teruggekeerd, iets met een carrière en centjes verdienen :byebye: Succes morgen!
Gebruikersavatar
Paul van Leusden
Berichten: 86
Lid geworden op: 10 jan 2017, 20:21
Racestuur: Thrustmaster T500 RS
Locatie: Amsterdam

welkom Joshua
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Welkom. Dan hoop ik dat je niet in de Cryptomunten zit, anders kon die carrière wel eens de verkeerde richting op gaan. Geen interesse om mee te doen in klassen waar nog plek is?
Gebruikersavatar
Ronald van Dijk
Berichten: 377
Lid geworden op: 02 sep 2015, 15:01
Racestuur: Thrustmaster TS-PC Racer
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Welkom Joshua!
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Welkom Joshua!
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN!
Joshua Jacobs
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 dec 2017, 16:30

Thanks guys!
Ger Heuts schreef: 10 feb 2018, 18:12 Welkom. Dan hoop ik dat je niet in de Cryptomunten zit, anders kon die carrière wel eens de verkeerde richting op gaan. Geen interesse om mee te doen in klassen waar nog plek is?
Ha nee, het minen is wel interessant maar dat gaat dit putertje weinig aan doen vrees ik, dan maar zelf buffelen ;) Hmm iets minder interesse, maar ik moet ook nog even kijken waar ik echt voor warmloop, normaal zijn dat de singleseaters! Als je nog voorstellen hebt, hoor ik ze graag though.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”