Stefan Lieuwe meld zich ook maar aan

Gesloten
Stefan Lieuwe

Naam: Stefan Lieuwe
Geboortedatum: (09-11-1985)
Woonplaats: (Finsterwolde, Nederland)
Spellen: (Rfactor, Race07 )
Stuurwiel: (G25)
Ervaring: (Te veel eigelijk haha, Ik ben ooit begonnen bij ja wel BRO, Vervolgens vertrokken waarom weet ik eigenlijk niet meer, gezworven langs alle lei league's die steeds allemaal kapot gingen, Vervolgens kwam ik bij DRL, Paar racen mee gedaan maar omdat ik toen werk kreeg en eigelijk altijd weg was kon ik dat helaas niet meer af maken, Tijdje zelf iets geprobeerd maar ook nu door werk weer niks geworden, Vervolgens besloten te stoppen met racen, Maar ja het race bloed kruipt waar het niet kruipen kan, Ben toen naar ERS gegaan die reden Race07 en dat vond ik op zich wel leuk, in verband dat het kon gaan regenen tijdens de race,, Maar door onenigheid met de crew, We hadden een andere mening over dingen heb ik besloten te stoppen daar, Eigenlijk met ruzie weg gegaan, Had zou toch nooit wat geworden zijn, En door Maurice Zondag eigelijk weer geprikkeld om mee te doen hier, Als er nog plek is voor een zwerver die over al is geweest qua leagues hahahaha, En nooit een juiste keuze heeft gemaakt.

naja ik zou zeggen oordeel zelf of ik een versterking ben, Dat is niet aan mij, Ik hoop jullie in elk geval spoedig op ts en in de race server te zien, )
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Welkom terug dus dan maar!
Wester Wobbes
Berichten: 528
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:09
Racestuur: Logitech DFGT
Locatie: Noordwijk

Welkom en gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Stefan Lieuwe schreef:gezworven langs alle lei league's die steeds allemaal kapot gingen
Ik hoop niet dat dit ook een voorteken voor SRVN is....
Welkom "terug" Stefan!
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Welkom
Stefan Lieuwe

Ger Heuts schreef:
Stefan Lieuwe schreef:gezworven langs alle lei league's die steeds allemaal kapot gingen
Ik hoop niet dat dit ook een voorteken voor SRVN is....
Welkom "terug" Stefan!
Inderdaad, Maar ja dat werk is gelukkig nu rustiger dus meer tijd voor sim racing
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Welkom hier bij SRVN en gefeliciteerd!!! :D
Maurice Zondag

Hey man! Welkom bij de gezelligste simracen club!
Joost van der Stoep
Berichten: 359
Lid geworden op: 20 sep 2011, 08:32
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Balkbrug

Welkom Stefan en gefeliciteerd dan maar!
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Welkom terug. Ik kan me nog wat leuke gevechten herinneren in de Mégane en kijk ernaar uit wat nieuwe herinneringen toe te voegen. Tot gauw.
Stefan Lieuwe

Yoeri Gijsen schreef:Welkom terug. Ik kan me nog wat leuke gevechten herinneren in de Mégane en kijk ernaar uit wat nieuwe herinneringen toe te voegen. Tot gauw.
jup we hebben mooie gevechten gehad, Klopt,
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Ik zou zeggen, trap die Clio vanavond op z'n staart! :)
Stefan Lieuwe

ik moet eerst nog even rFactor installeren en dan de mod , haha,
overigens ben ik er vanavond niet, Cursus gelukkig de laatste,
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Beetje laat, But Welcome Backt, ennuh achteraan aansluiten hè, inhalen is het eerste halft jaar ten strengste verboden :lol:
Stefan Lieuwe

wou nog even melden dat ik maximaal vanaf het nieuwe jaar weer mee rij, Ben taxi chauffeur en maak op dit moment zo'n 10 uur per dag wegens de kerst dagen, Dat wordt gelukkig vanaf max 9 jan 2012 minder dus dan krijg ik weer tijd om elke donderdag avond of zondag avond mee te rijden,

Tot die tijd pak ik af en toe een race mee, hoop dat dat geen probleem is.,
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Dat is geen probleem :) deze dagen zijn inderdaad heel druk.

Welkom :)
Stefan Lieuwe

zoals jullie wellicht hebben gemerkt ben ik lange tijd niet lang's geweest, Ik heb me ook niet ingeschreven, Dit omdat ik volledig stop met sim racing, Ik vind het niet meer leuk en kon me niet meer motiveren ,

Toen ik die test race mee deed hoopte ik dat ik de motivatie nog kon vinden maar helaas is deze volledig weg,
Ik wil jullie bedanken voor de kans om mee te kunnen doen aan die ene race, Waar in ik werkelijk een puinhoop schopte haha,

Maar heb het nu erg met andere dingen, En had nu de tijd om even hier te komen en te melden dat ik waarschijnlijk niet meer terug keer, En volledig stop dus met sim racing, Ik heb me race stuur al reeds verkocht,

bedankt iedereen, En succes voor de verdere toekomst,
Gesloten

Terug naar “Stel je even voor!”