Erik

Plaats reactie
Erik Didden
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2011, 10:31
Racestuur: Momo

Naam: Erik Didden
Geboortedatum: 28-07-1975
Woonplaats: Meppen Duitsland
Spellen: Weinig tot geen tegenwoordig
Stuurwiel: Ik heb nog ergens in een donker hoekje van de garage een Logitech Momo staan (de eerste die rooie)
Ervaring: Vanaf de start meegedaan aan de FTD Racing League, wat naderhand over gegaan is in de DRL, veel leuke races gereden en altijd veel lol gehad, maar uiteindelijk ook gevallen voor het fenomeen mmorpg waar ik jaren in vast heb gezeten zeg maar ;)
Tegenwoordig gewoonweg geen tijd meer om maar iets te gamen, te druk met andere hobby's en met werk en het gezin.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Toch welkom dan, Erik zonder achternaam.
Mag ik vragen wat de reden van aanmelden is als je geen tijd hebt om mee te rijden? Gewoon voor de gezelligheid? Dat kan natuurlijk altijd. Misschien moeten we dan gaan denken over twee soorten lidmaatschap; een gratis gedeelte voor enkel gebruik te maken van het forum en een betaald gedeelte om ook in de servers te kunnen rijden.
Veel plezier hier in ieder geval.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Welkom bij SRVN Erik, Zou je zo vriendelijk willen zijn om je volledige naam in je profiel te zetten?


"Je account bevat je eigen naam (dus geen nickname)waarmee we je kunnen identificeren (dus "je naam"),
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Ger Heuts schreef:Misschien moeten we dan gaan denken over twee soorten lidmaatschap; een gratis gedeelte voor enkel gebruik te maken van het forum en een betaald gedeelte om ook in de servers te kunnen rijden.
Veel plezier hier in ieder geval.
Dat lijkt mij sowieso de bedoeling ;) Bij DRL waren er vaak meer mensen die er voor de gezelligheid op het forum aan het surfen waren en niet meereden in de raceservers ;)
Erik Didden
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2011, 10:31
Racestuur: Momo

De reden waarom ik me hier aanmeld is eigenlijk omdat ik niet meer op het DRL forum kan posten ;)
Maar ik beheer samen met Maarten (Razoblades) de race servers van de DRL (SRVN).
Ik zorg ervoor dat de server spanning/koeling krijgt en veilig in ons datacenter kan hangen tegen zeer geringe (zeg maar gratis) kosten.

Misschien dat ik ooit wel weer eens ga rijden maar voorlopig niet en zoals ik aangaf ben ik de afgelopen jaren meer achter de schermen actief geweest.

Dus ik dacht ach waarom niet meld je even aan, de mensen van de DRL kennen me wel, maar ik kan me voorstellen dat er heel wat mensen van BRO me nog niet kennen, en dan weten ze meteen nu dat er nog wat andere mensen rondlopen binnen de club die de vereniging een warm hart toedragen maar niet altijd zichtbaar zijn.
Maurice Zondag

Welkom Erik, leuk dat je er bij bent. En dat je dat werk doet voor de club.
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Maurice Zondag schreef:Welkom Erik, leuk dat je er bij bent. En dat je dat werk doet voor de club.
Oei Maurice let op je woorden het is SimRace Vereniging Nederland.

Welkom Erik, leuk om ook eens de mensen mee te maken die achter de schermen de boel draaiend houden!!! Top werk wat jullie leveren!
Jeroen Nas

Guten tag herr Didden...... nehhhhhh, dat staat gewoon niet......

Hey Skunkymeister !! !!
Herzlig wilkommen bei der gemütlichste verrein der Niederlande.

Zie je zaterdagavond vriend. Moet ik nog worst inkopen ?
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Welkom weer Erik!
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Welkom Erik.
Erik Didden
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2011, 10:31
Racestuur: Momo

Jeroen Nas schreef:Guten tag herr Didden...... nehhhhhh, dat staat gewoon niet......

Hey Skunkymeister !! !!
Herzlig wilkommen bei der gemütlichste verrein der Niederlande.

Zie je zaterdagavond vriend. Moet ik nog worst inkopen ?
Haha nee dank je Nas ;)
Ik doe aan de lijn dus ik moet even opletten wat ik eet tegenwoordig, lang verhaal leg ik je nog uit zaterdag.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Aangenaam Erik.

en bedankt voor de goede zorgen voor de bitjes van het virtuele wagenpark
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Weest welkomt hiero Erik D
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”