The_Skull

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Raymond Klanderman
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 okt 2011, 16:17
Racestuur: Logitech G25

Naam: Raymond Klanderman
Geboortedatum: 21-03-1973
Woonplaats: Beverwijk, Nederland
Spellen: World Of Warcraft, The Witcher etc.....weinig tot geen rFactor
Stuurwiel: Logitech G25
Ervaring: Aan de voet van het ontstaan van DRL begonnen met online simracen, toendertijd nog met F1 Challenge wat daarna uiteraard rFactor werd. Vanaf 2004 tot ergens in 2009 meegereden in DRL waarna het simracen in competitie-verband gestolen kon worden (Dit jaar nog wel een rentree gemaakt in de Linipas Memorial). Hierna nog wel verschillende spellen gespeeld wat met racen te maken had (TDU, NFS etc) maar toch trok het RPG/MMO genre mij meer wat ook veel tijd vreet. Momenteel gebruik ik mijn stuur sporadisch in TDU2.
Vanaf 2005 of 2006 deel uitgemaakt van de organisatie van DRL en later ook webmaster (invaller voor Arjan) gespeeld.

/edit
Ik zal hoogstwaarschijnlijk geen rijder worden, maar ik heb dit topic aangemaakt zodat jullie niet denken: Wie is die maloot op het forum?
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Welkom op het forum zou ik zeggen.

Zelf speel ik ook veel TDU2 al heb ik het vrij ver uitgespeeld op alle auto's en discovery na dan.
Ik ken vrijwel niemand die TDU2 speelt en online is het een beetje hartstikke dood.
Zin om eens wat te rijden op TDU2, voeg me even toe op msn. (zie PM) :)
Laatst gewijzigd door Robbie Bouchoms op 25 okt 2011, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robert Bults
Beheerder
Berichten: 835
Lid geworden op: 14 jan 2010, 14:29
Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Locatie: Bovensmilde
Contact:

Zo jammer dat mensen niet even goed de regels lezen bij het registreren.

"Je account bevat je eigen naam (dus geen nickname)waarmee we je kunnen identificeren (dus "je naam"),

Staat dus echt duidelijk dat we hier op het forum geen nicknamen gebruiken.
Dus als je dat even wilt aanpassen in je profiel, alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Hallo schedel. ;) Welkom op het forum.
Gebruikersavatar
Roy van Ommen
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:56
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad, Flevoland
Contact:

Met alle respect, ik denk dat er voor Skullmans een uitzondering gemaakt moet worden ;)

We kennen hem niet anders... heeft hij uberhaupt wel een andere naam? :p
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Roy van Ommen schreef:Met alle respect, ik denk dat er voor Skullmans een uitzondering gemaakt moet worden ;)

We kennen hem niet anders... heeft hij uberhaupt wel een andere naam? :p
Er zijn ook mensen die niet bij DRL hebben gereden, zoals ik. dus ik ken hem uberhaupt niet.
Een gewone naam en achternaam is wel fijn voor iedereen en houd alles ook beetje clean, ook voor nieuwe leden die nog komen.
Gebruikersavatar
Roy van Ommen
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:56
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad, Flevoland
Contact:

Robbie Bouchoms schreef:
Roy van Ommen schreef:Met alle respect, ik denk dat er voor Skullmans een uitzondering gemaakt moet worden ;)

We kennen hem niet anders... heeft hij uberhaupt wel een andere naam? :p
Er zijn ook mensen die niet bij DRL hebben gereden, zoals ik. dus ik ken hem uberhaupt niet.
Een gewone naam en achternaam is wel fijn voor iedereen en houd alles ook beetje clean, ook voor nieuwe leden die nog komen.

Ik zeg ook niet dat het niet zo hoort. Ik denk alleen dat er in dit geval een uitzondering zal moeten worden gemaakt ;) En ik zeg dat met een reden. Laat ik het erop houden dat The_Skull bij de DRL onder de "Iconen" valt.

Ik denk dat iedereen die in ieder geval bij de DRL vandaan komt, een hoog respect gehalte heeft voor deze kleine groep "iconen".

En ik zeg niet dat het van mij niet hoeft, ik heb alleen zo het idee (The_Skull kennende) dat hij niet zomaar zijn Nickname zal veranderen :)
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Juist...

Raymond Klanderman, naam aanpassen! ;)
Gebruikersavatar
Raymond Klanderman
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 okt 2011, 16:17
Racestuur: Logitech G25

René Hoogterp schreef:Juist...

Raymond Klanderman, naam aanpassen! ;)
Hoef ik gelukkig niet zelf te doen ;)
Gebruikersavatar
Roy van Ommen
Berichten: 249
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:56
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad, Flevoland
Contact:

Mm.. ging makkelijker dan gedacht (A) :p
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”