Maarten de Jong aka RazorBlades

Plaats reactie
Maarten de Jong
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 okt 2011, 12:17
Racestuur: Logitech G25

Naam: Maarten de Jong
Geboortedatum: 10-10-1979
Woonplaats: Salzbergen, Duitsland
Spellen: Vrij wijning momenteel ;) Maar anders rFactor
Stuurwiel: Logitech G25
Ervaring: Op het eerste jaar na, en afgelopen jaar na DRL gereden. Dus 2004 tot 2010 zo ongeveer.

In 2009 nog redelijk wat gereden, maar na de verhuizing naar Duitsland ging het wat lastig omdat er geen goede mogelijkheden waren voor internet. Inmiddels zojuist weer een verhuizing achter de rug. Wanneer alles geregeld is, en er weer wat rust in de tent is, dan ga ik weer eens kijken om het racen op te pakken. Nu namelijk wel weer de mogelijkheid voor normaal internet :D.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Welkom! Welkom!
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Welkom Bij SRVN zou ik zeggen.
Hopelijk werkt je internet nu goed en kun je volop mee racen :D
René van Noort

Herzlich willkommen Maarten. Nu begrijp ik meteen waarom Benelux uit de naam is verdwenen. :lol:
Veel plezier hier en CYOT
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Welkom Maarten en veel plezier bij SRVN.
Zou je nog even zo vriendelijk willen zijn om in je eigen account je nickname in je eigen naam te veranderen.
Thx.
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom :)
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

welkom aan boord en veel plezier, donderdag F3 zandvoort niet vergeten mee te pikken ;)
Maarten de Jong
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 okt 2011, 12:17
Racestuur: Logitech G25

Eens even een bump na afwezigheid van ongeveer 8½ jaar. Semi afwezig eigenlijk, hints zullen wel in mijn templates/skins te zien zijn ;). Inmiddels 40 lentes jong.

Eindelijk na eerst 2 jaar ploeteren met internet via UMTS, daarna 3 jaar met LTE en weer zo'n 2-3 jaar vervolgens met ADLS (van wel 7 hele mbits) sinds eind vorig jaar eindelijk glasvezel in dit gat. Een maand of wat mijn stuurtje weer eens van zolder gehaald (ja, nog steeds de G25) en weer gaan rijden. Gezien mijn PC onlangs ook een upgrade heeft gekregen kan ik nu ook eindelijk daad bij het woord voegen: Ik pak het SimRacen weer voorzichtig op. Wel met beleid, aangezien er nu ook een kleine koter rond sjokt.

Mijn eerste acte de presence zal in de Nissan GTR worden van het zomerkampioenschap. Inmiddels wel duidelijk gemerkt dat ik zo roestig als maar wat ben. Zelfs de hammerite heeft nog niet geholpen :D Ik vindt het prachtig om te zien hoe professioneel het SimRacen inmiddels is geworden, en ook hoe SRVN zich door de jaren heen heeft weten te evolueren.

Rest niets anders te zeggen dan: See ya'll on track.

PS. Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand(en) die mij eens mondelijk op weg kunnen helpen met de basis: Setups maken, en painten van templates.

Ik heb al het e.e.a. gekeken en gelezen over setups, maar ik blijf sparren en vragen in mijn moedertaal toch wat prettiger vinden. Mooi voorbeeld was de uitleg van Rene Hoogterp over kleine setup aanpassingen t.b.v. rijden in vuile lucht in de voorbeschouwing van de SRVN500.

Ideeën m.b.t. het maken van een eigen template heb ik, zo ook Photoshop. Vroeger in RF1 (en zelfs F1 99-02) genoeg gedaan, maar van de huidige (Nissan) template kan ik niet veel soeps maken.

Zo, klaar met blaaskaken. Nu racen :) :thumbs_up: :driving:
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Zo, uchhgeeuch.. Ff het stof uit de keel en neus

Welkom terug

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177

Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”