Stoppen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fabrice Cornelis
Berichten: 66
Lid geworden op: 23 sep 2011, 14:24
Racestuur: CSL Elite with F1 Carbon Rim
Locatie: Sint-Niklaas, België
Contact:

Hey iedereen,

Ik vind het hier heel leuk bij de srvn.
Maar ik heb gisteren besloten om er mee te stoppen.
Ik ga nu veel ofline oefenen.
Op men 15 zie je mij hier wss wel terug.
Bedankt voor al het leuke en de tips.
Ik ben er hier ook effe weg omdat sommige een beetje te veel commentaar op mij hadden.zoals René van noort en Nico kuitems.
Maar voor de rest viel het mij hier wel mee.
Jammer maar ik vond het hier ook nie zo leuk meer
Omdat sommige commentaar op mij hadden.
Misschien tot men 15

Met vriendelijke groeten Fabrice Cornelis
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Jammer om dit te lezen Fabrice maar er is nog een optie om in de lagere klasses te beginnen.
In november starten we met de clio en misschien is dit beter voor beginnende simracers.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Inderdaad jammer. Vooral omdat je vertrekt wegens commentaar van anderen. Ik had gehoopt dat we als Organisatie in ieder geval genoeg positieve signalen hadden afgegeven om je nog door te laten trainen en mee te laten rijden in de GT1. Problemen met andere coureurs had je kunnen melden en dan hadden we er wat mee kunnen doen. Aan de andere kant is het ook een volwassen beslissing om aan je eigen vaardigheden te werken en later terug te keren. Je bent in ieder geval welkom. Tot dan!
Gebruikersavatar
Nico Kuitems
Berichten: 407
Lid geworden op: 19 sep 2011, 12:00
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Goes

Zeker jammer Fabrice dat je zo snel opgeeft...
Wij zeiden al dat je ons allemaal binnen een jaar vet om de oren rijdt.
Wat je als commentaar beschouwd is meer een welbedoelde raad, bv om in je outlaps mensen in een snelle ronden voorbij te laten . Dat om ergernis te voorkomen.
Maar goed , we zien je over 4 jaar en ik denk dat ik dan alleen nog de achterkant van je auto kan bestuderen ( als ik die dan nog kan zien )
Gebruikersavatar
Fabrice Cornelis
Berichten: 66
Lid geworden op: 23 sep 2011, 14:24
Racestuur: CSL Elite with F1 Carbon Rim
Locatie: Sint-Niklaas, België
Contact:

Ok,ik begrijp je wel.ik ben nu volop ofline aan het racen.tot men 15:)
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Jammer ja, ik had je graag in de lagere klasses op weg willen.
Ook ik heb gezien, dat als je je stuur vast hebt, je snel vooruit gaat.
Maar kom in November gewoon eens af en toe in de serverts van de lagere klasse, dan gaan we lekker wat rijden, want 4 jaar is wel best lang.
Tegen die tijd dat jij terugkomt is rFactor 5 mss al uit :roll:

Kijkt maar wat je doet, en ik zie wel of je in de servert bent, zo niet dan tot 2015.

Vr Grt Wilco
René van Noort

Ik sluit me volledig aan bij Wilco. Ik vind het wel jammer dat je mij ziet als reden om te stoppen bij SRVN. Ook een beetje jammer is dat elke tip die wordt gegeven als persoonlijke aanval wordt gezien. Wat zeker niet het geval is. Mijn advies is ook: draai in november een maandje mee in de Clio om wat ervaring op te doen. Met je snelheid zit het volgens mij wel goed, je komt alleen een hoop ervaring in het racen tekort. Racen is niet alleen gassen en sturen. In de Clio loop je een hoop minder risico op irritatie van anderen. Van mij heb je daar zowiezo geen last want ik vind de Clio een baggerwagen :D
Gebruikersavatar
Fabrice Cornelis
Berichten: 66
Lid geworden op: 23 sep 2011, 14:24
Racestuur: CSL Elite with F1 Carbon Rim
Locatie: Sint-Niklaas, België
Contact:

Ik zeg ook niet echt dat het door jullie kwam hè.ik vond het gewoon spijtig dat jullie zoveel commentaar hadde.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Probeer anders de Clio's eens KLIK ! Dit is een erg leuke klasse om het close racen te leren, en ervaring op te doen !
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”