Paul Gielens

Plaats reactie
Paul Gielens

Naam: Paul Gielens
Geboortedatum: 12-05-1978
Woonplaats: Veldhoven
Spellen: Eigenlijk alles wel geprobeerd, maar de laatste tijd vooral iRacing en rFactor 2. Ik speel, door tijdgebrek, meestal tegen de AI in rFactor 2 of hoflap in iRacing.
Stuurwiel: Fanatec PWTS. Een oud beestje maar ik twijfel nog altijd over een waardige vervanger.
Ervaring: Door Forza Motorsport op de xbox ben ik verslaafd geraakt aan race games en langzaan gaan bewegen naar sim racen. Op de xbox heb ik een paar jaar in de ETCC competitie meegereden en tenslotte in Race Pro met hulp van het team, doordat ik zelf geen setups kan maken, het kampioenschap gewonnen. Daarna ben ik overgestapt naar iRacing maar daar eigenlijk nooit echt mijn weg kunnen vinden. Sinds de flat6 mod ben ik meer actief rFactor2 aan het spelen en zo ook terecht gekomen bij jullie live uitzendingen. Zodoende heb ik me geregistreerd om eens te kijken welke mods jullie gebruiken voor het GT kampioenschap en ben voornemens om daarmee te gaan oefenen. En als de consistentie en snelheid er is een keer deel te nemen.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hi Paul


veel plezier hier en dit is zoooo veeeel leuker dan tegen de saaie AI's :)

Grt Ger
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Welkom Paul.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Welkom Paul. Ik hoop dat je het racen tegen echte mensen leuk zal vinden. Veel succes!
Gebruikersavatar
Wilbert Velthove
Berichten: 214
Lid geworden op: 16 mei 2016, 21:11
Racestuur: FANATEC ClubSport V2 Wheelbase

Welkom :-)
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN!
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”