Remco Meijer

Plaats reactie
Remco Meijer

Naam: Remco Meijer
Steam: KamikazeNerdNL
Geboortedatum: 06-01-1997
Woonplaats: Groningen.
Spellen: Vooral Assetto Corsa, rFactor 2, DiRT Rally, Raceroom en Stock Car Extreme maar ook rFactor, GT Legends, Race Injection en GTR 2.
Stuurwiel: Fanatec GT2 V3 + CSR seq/h shifter + Clubsport Elite pedals
Ervaring: Dik 2 jaar geleden is het begonnen met Race Injection, tweedehands Trustmaster stuurtje gekocht en een half jaar later al de portemonnee getrokken voor een Fanatec setje met Assetto Corsa.

Vroeger ook veel racegames gespeeld zoals Gran Turismo 4 en 5, zo'n beetje elke Need for Speed game tot aan Carbon en Trackmania.
Inmiddels al bijna 400 uur Assetto Corsa achter de rug, 130 uur Raceroom, 40 uur Stock car extreme, 40 uur in Race Injection en hopelijk nog vele uren in Rfactor 2 bij SRVN :).

Qua hobbies heb/had ik veel creatieve hobbies, zoals muziek maken (3 jaar gitaar, jaar bas in een bandje, 2 jaar geproduced met FL/Ableton), Photoshop, Illustrator, 3d modelleren (Cinema 3d en Sketchup maar veel verder dan iets simpels als een bankje of banketstaaf ben ik nog niet gekomen) enzovoorts.

Ik ben hier dankzij Ruben en Jeffrey waar ik hiervoor wel vaker meer racte.
Ik speel ook sinds een tijdje aardig wat CS:GO, en ik speel ook wat CIV: V, Heroes and Generals, Binding of Isaac en GTA V op het moment.
Dus als er hier mensen zijn die ook die games spelen, voeg me vooral toe op Steam :).
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN.
Roy de Muinck
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:48

Welkom
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Hey een bekende naam! Welkom :)
Remco Meijer

Kevin Heijnen schreef:Hey een bekende naam! Welkom :)
Ja klopt ik heb ook bij ISR en GTHQ gereden en vaak op de donderdag bij Tweakers :D
Wel meer bekende namen hier.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Welkom Remco!!
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Welkom Remco.
Gebruikersavatar
Ronald van Dijk
Berichten: 377
Lid geworden op: 02 sep 2015, 15:01
Racestuur: Thrustmaster TS-PC Racer
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Welkom Remco en veel plezier bij srvn.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”