Toine de Jong

Plaats reactie
Toine de Jong

Hoi Allemaal,

Ik ben toine de Jong
25 jaar en wonend in soest
Ik ben een echt groentje met nu 48 uur ervaring in raceroom. Daar speel ik op een ouderwets sidewinder stuur van microsoft. Ben van oorsprong helemaal geen gamer maar ben door raceroom helemaal verliefd.

Momenteel heb ik helaas nog geen eigen pc en kan ik dus nog niet daadwerkelijk gaan racen e.d. Ik hoop dat in een periode van 2 a 3 maanden geheel compleet te kunnen upgraden (ook het stuur bijvoorbeeld)

22 december ga ik echter 5 weken op vakantie. Dus dat vertraagt de boel enigszins. Echter is de motivatie om dit echt te gaan doen erg groot.

Mocht er iemand zijn die nu heel snel een heel interessant aanbod heeft voor zijn pc of onderdelen. Dan hoor ik dat graag!

Groet,
Toine

p.s. mochten er nou mensen uit soest of zeer directe omgeving komen. ik zou graag met ze in contact komen! :D
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Ik wens je alvast een fijne vakantie. Vijf weken, toe maar......
Ook veel succes met de aankoop van je spullen. Naast Marktplaats hebben we hier ook een rubriek "ik heb te koop", maar die zit in een sectie die alleen voor betalende leden toegankelijk is, dus................ :D
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Toine de Jong schreef: p.s. mochten er nou mensen uit soest of zeer directe omgeving komen. ik zou graag met ze in contact komen! :D
Wees welkom, fijne vakantie (of moet je 5 weken brommen?)

Omgeving Soest, kom daar met enige onregelmaat, heb er zelfs gewerkt. Kom uit Wageningen
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Welkom Toine.
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Welkom!
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

welkom, dorpsgenoot!
Gebruikersavatar
Maarten van Eldik
Berichten: 161
Lid geworden op: 08 apr 2015, 14:09
Racestuur: Fanatec CSW
Locatie: Enschede, Overijssel

Welkom!
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Welkom Toine!
Toine de Jong

Albert van Mourik schreef:
Toine de Jong schreef: p.s. mochten er nou mensen uit soest of zeer directe omgeving komen. ik zou graag met ze in contact komen! :D
Wees welkom, fijne vakantie (of moet je 5 weken brommen?)

Omgeving Soest, kom daar met enige onregelmaat, heb er zelfs gewerkt. Kom uit Wageningen
Haha het lijkt er wel op. Het is een vakantie gericht op burnouts(niet de leuke vorm:p). Dus voor m'n huidige situatie nog steeds een vakantie ;)

Advies van de organisatie is om in teamverband een hobby te gaan zoeken. Dit lijkt mij de leukste hobby om te doen. Ik hoop dan ook in februari echt van start te kunnen. Nogmaals alle hulp is welkom :D
Laatst gewijzigd door Toine de Jong op 12 dec 2015, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Welkom! Met een sidewinder stuur kun je best prima je eerste meters maken. Een Logitech g27 is wellicht de beste koop nu prijs/kwaliteitsgewijs. Mocht je zover zijn, kom gerust op teamspeak en zijn er genoeg mensen die je kunnen helpen met de installatie en configuratie van rfactor 2


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

René Hoogterp schreef:Een Logitech g27 is wellicht de beste koop nu prijs/kwaliteitsgewijs.
Kuch, kuch..... Laat ik er nou net eentje te koop hebben. Maar die staat in het topic dat nog niet toegankelijk voor je is. Bij interesse stuur me maar een PM.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Ik waardeer je openheid Toine, maar bedenk je wel dat dit allemaal door Google geïndexeerd wordt. Wellicht is het handig je uitleg dus te verwijderen, wil je dit niet in de Google-resultaten hebben als men je naam zoekt. ;)
Gebruikersavatar
Ronald van Dijk
Berichten: 377
Lid geworden op: 02 sep 2015, 15:01
Racestuur: Thrustmaster TS-PC Racer
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Welkom Toine. Je gaat je hier vast vermaken.
Toine de Jong

pfoee! na een goede 7 weken rehabilitatie en paar weekjes na-zorg begint nu eindelijk zo langzaam aan de vrijheid te komen om eindelijk! die nieuwe pc te gaan aanschaffen. Nog even de laatste 10tjes bij elkaar schrapen en dan kan ik in ieder geval op raceroom weer een kleine start maken en zodra er dan weer budget is over naar rfactor2. Een klein maandje en ik ben daar ook online te vinden. Zal wel weer flink moeten inrijden en al helemaal moeten gaan wennen aan rl competitie.
Graag zou ik wat meningen willen horen over het systeem wat ik ga aanschaffen. Het is budget en bedoeld voor toekomstige uitbereiding. Hiervoor betaal ik: 438 inc btw.

AMD FX-4300 4-Core 4 x 3.8GHz (turbo: 3.9Ghz),
1TB SATA3 harde schijf,
2 x 4GB DDR3 geheugen,
Asrock moederbord,
XFX ATI R7 360 2GB grafische kaart,
Sharkoon gamer behuizing met een 600 watt 82+ voeding.

Ik race tot juni nog met een oud microsoft sidewinder stuur en zal waarschijnlijk ook tot die tijd niet de financiën hebben om dat te verbeteren. Tenzij ik eerst er toch voor kies om de Thrustmaster Ferrari Red Racestuur - Legend Edition even aan te schaffen maar ik denk niet dat ik daar noodzaak toe voel.
Toine de Jong

Ok rfactor laat nog heel even op zich wachten maar raceroom word nu gedownload en kan ik morgen mee beginnen. Is in iedergeval wat.
Remco Majoor
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 jan 2014, 22:25

denk dat het verstandiger is om voor een 4 GB kaart te gaan voor de wat zwaardere banen, Maar ik denk dat je hier mee rF2 redelijk goed kan spelen?

Ik gebruik ook veel AMD/ATI. Ik heb daar goede ervaringen mee, maar wees voorbereid op een warme kamer XD
Toine de Jong

Dit weekend koop ik dan eindelijk rfactor 2 met internet. hopelijk heb ik volgende week een 10tje over voor t lidmaatschap zodat ik met/bij jullie de start kan maken met oefenen.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”