Jelle Vanthuyne

Gebruikersavatar
Jelle Vanthuyne
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 aug 2015, 22:46
Racestuur: Logitech G25
Locatie: Ninove
Contact:

shit, is wel jammer, want ik zou enkel met de Civic en de GT kunnen meedoen. Maar dus de inschrijvingen zullen voor volgend jaar zijn..
bedankt alvast voor de respons!
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Ik hou een slag om de arm, ik ben voor de rest niet van de commissies maar ik ga er wel vanuit. Anders moeten de mods telkens aangepast worden
Niels Tieman

Ik denk dat je mensen altijd toe moet juichen. Maar ik heb net zoveel te vertellen als Albert. :D
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Albert van Mourik schreef:Dan komt het goed, inschrijvingen zijn in principe gestopt, de mod is al gemaakt. Normaal betekent dat dat nieuwe deelname pas mogelijk zou zijn in 2016-1, je kan wel een paar keer als gastrijder mee doen.
Jelle Vanthuyne schreef:shit, is wel jammer, want ik zou enkel met de Civic en de GT kunnen meedoen. Maar dus de inschrijvingen zullen voor volgend jaar zijn..
bedankt alvast voor de respons!
Het werkt anders.

Als je gedurende het seizoen lid wordt en je in wilt schrijven, dan rijd je met een eigen skin die over de gastrijdersauto wordt gespoten. Je kunt dus wel gewoon meedoen.

Ben je gastrijder, dan rijd je gewoon met de gastrijdersauto zonder aanpassingen aan de skin.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”