Micha Cornelder

Micha Cornelder

Naam: Micha Cornelder
Geboortedatum: 30-12-1970
Woonplaats: Helmond, Nederland
Spellen: F1 2002, F1 Challenge '99-'02, rFactor en rFactor 2
Stuurwiel: Logitech G25
Ervaring: Begonnen met enkele enthousiastelingen via de toenmalige FTD communitie aan FTD Racing eind 2002. Wat zich het jaar erop zou ontpoppen tot Dutch Racing League. Vanaf 2003 t/m 2008 daar actief geweest zowel als rijder als in de organisatie onder de naam Duke rijdend voor het team Greenoos. Daarna was het voor mij wel eventjes genoeg. ... Althans tot nu dan :)
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Dukers! Welkom hier, leuk je te zien....
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Welkom. Je hebt post.
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Welkom Micha!
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Welcome back Micha!
Tijmen Berends
Berichten: 211
Lid geworden op: 27 dec 2014, 18:34
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Duiven

welkom
Micha Cornelder

Dank jullie wel allemaal. Vind het leuk hier weer te kunnen zijn na al die jaren !

@Ger. Heb inmiddels geantwoord :)
Micha Cornelder

@JC
Enig idee wie nog DRLérs zijn ? Zonder die nicknames ben ik de weg een beetje kwijt hehe.
Gebruikersavatar
Patrick Smid
Berichten: 352
Lid geworden op: 07 aug 2013, 00:06
Locatie: Hoogezand

Welkom Micha.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Micha Cornelder schreef:@JC
Enig idee wie nog DRLérs zijn ? Zonder die nicknames ben ik de weg een beetje kwijt hehe.
Die moet je echt zoeken met een zaklamp inmiddels. Voor zover ik weet zijn Jeroen, Bram Kuipers, Giel de Haan, René Hoogterp de enige nog echt actieve. Maar inmiddels bestaat SRVN alweer drie jaar. ;)
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Jan Wim Ensing schreef:
Micha Cornelder schreef:@JC
Enig idee wie nog DRLérs zijn ? Zonder die nicknames ben ik de weg een beetje kwijt hehe.
Die moet je echt zoeken met een zaklamp inmiddels. Voor zover ik weet zijn Jeroen, Bram Kuipers, Giel de Haan, René Hoogterp de enige nog echt actieve. Maar inmiddels bestaat SRVN alweer drie jaar. ;)
Uhm... Als ik even snel kijken in de uitslagen dan zie ik dat Rene, Giel, Ferhat en ik nog van de echte oude garde hier rondrijden. Ik weet niet zeker namelijk of jij nog met Bram, Robin, Thierry en nog een aantal andere heb rondgereden :D Alle oude namen waarmee jij hebt gereden zijn niet mee verhuist of hebben het na de proloog (het half jaar in de overgang van DRL en BRO naar SRVN) voor gezien gehouden.

Maar betekend dit dat je weer actief gaan meerijden? En 31 mei is de SRVN500.... Weet je nog jaren geleden de DRL500?

En houdt het gewoon op Jeroen... JC is zo oud. Rene zei het van de week ook al een keer. Ik snapte eerst niet wie hij moest hebben :lol:
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Welkom Micha! Voor JC accepteren we tegenwoordig ook sausijs of op zijn Engels, sausage
Micha Cornelder

Thx guys voor de antwoorden. Scheelt een hoop zoekwerk :)

ps. Ben overigens nog wel op zoek naar de mods om te downloaden, en dacht dat lukt me wel als je op een SRVN server kan connecten maar dat gaat niet. Dus als iemand mij in de juiste richting kan duwen waar ik dit zou kunnen lezen of kan downloaden, dan hoor ik het graag.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Micha Cornelder schreef:Thx guys voor de antwoorden. Scheelt een hoop zoekwerk :)

ps. Ben overigens nog wel op zoek naar de mods om te downloaden, en dacht dat lukt me wel als je op een SRVN server kan connecten maar dat gaat niet. Dus als iemand mij in de juiste richting kan duwen waar ik dit zou kunnen lezen of kan downloaden, dan hoor ik het graag.
Normaliter staat het allemaal de topics van de benodigde wagens wat je wilt rijden.
We hebben een eigen Server waar alles opstaat.

http://srvn.huisers.eu/srvn/

Ik stuur je een PM met de benodigde inloggevens!
Anton Rebel
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 sep 2014, 15:51
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara
Locatie: Renswoude

welkom :D
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

welkom
Thierry van der Heijden
Berichten: 186
Lid geworden op: 25 sep 2011, 22:04
Racestuur: G27
Locatie: Helmond

och heb je hem ook weer is haha zal de duketape alvast klaarleggen :lol:
Micha Cornelder

Dank je wel jongens !
Thierry van der Heijden schreef:och heb je hem ook weer is haha zal de duketape alvast klaarleggen :lol:
Huh Thierry ? De kattemepper ut Helliemond ? :D whaha, das lang gelee! Ben je nog een beetje actief ?

Groeten,
Ook uit helmond (nog steeds ... )
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Micha! Van harte welkom terug man! See you on track! 8-)
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”