Junior van Wessel

Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Welkom Junior!
Junior van Wessel

Giel de Haan schreef:Inderdaad Junior, je bent een betalend lid, dus mag je 24/7 gebruik maken van al onze servers. Wat Ger hierboven ook al heeft gezegd, stap lekker in een gastrijdersauto, en pak lekker wat races mee. Natuurlijk mag je ook meteen rijder worden van een bestaand team, of zelfs je eigen team starten.

In alle algemene informatie topics van alle klassen kun je ook de ingeschreven teams zien, en welk team er nog plaats over heeft. Elk team mag maximaal 4 rijders bevatten.

Als je je eigen team wilt starten, vind je daar ook alle benodigde informatie. Mocht je niet zelf kunnen painten, dan zijn er hier meerdere die dat talent wel bezitten en waarschijnlijk ook wel iets voor je willen maken. In mijn geval, ik heb zeker dat talent...... NIET! :loser1: Maar zou eventueel wel iets voor je kunnen maken.

Succes en tot op het virtuele asfalt!
Jah ik zal eens kijken of er iemand is die misschien wil painten voor me ik heb echt wel een idee voor een auto enzo :D. Alleen lukte het me niet om zelf het mooi op de auto te krijgen. Ik zal zeker dan instappen ook als gastrijder eerst . ik ben aan het aftellen 12 uur komt de man van ugx mn spullen brengen en opbouwen dus ben benieuwd , eindelijk van mn beroerde zitpositie af en pedalen die wegschuiven :D :driving:
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Ugx is onderweg hoor. En de man heet Quido . Skin maken is niet mega moeilijk, alleen gaat even wat tijd in zitten om perfect te krijgen. Ben daarom nu al bezig voor komend seizoen.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”