Niels Tieman

Plaats reactie
Niels Tieman

Hey!

Ik ben Niels Tieman, 32 jaar en woonachtig in Nijmegen.

Sinds 2000 heb ik gewerkt aan GPx.gamer(s).nl en later DigitalRacing.nl. Ik heb mezelf bezig gehouden met de algemene organisatie, organisatie van de leagues, huisstijl, extra's, het website ontwerp enzovoort. De laatste periode heeft DigitalRacing.nl wat hobbels genomen. In dat perspectief heb ik zelf besloten om mijn horizon wat te verbreden. Met de verandering van omgeving hoop ik de plezier weer een beetje terug te vinden in het online racen.

SRVN is één van de opties die ik aan het bekijken ben.

Daarnaast vermaak ik me ook met het tekenen van bolides, helmen en overige grafische zaken. Het is een belangrijk deel van mijn hobby en daar ben ik momenteel een beetje mee aan het stoeien. Dit vooral met het oog op Assetto Corsa. In mijn ogen bied het genoeg mogelijkheden om interessant te zijn voor nu en de toekomst.
Laatst gewijzigd door Niels Tieman op 27 mei 2014, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Welkom Niels, man ik heb jou ooit de hand geschud in... 2001 moet dat dan geweest zijn? Toen waren we jonger... flink jonger haha, leuk om je hier te zien!
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Welkom Niels!
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Niels welkom! Een bekende naam voor mij. Ik lees wel eens mee op het DR.nl forum. Er zijn daar een hoop mooie bolides van jouw hand gekomen :D Misschien dat we voor de SRVN500 een mooie Visa op de baan kunnen zien ;)
Niels Tieman

Dank voor het welkom! :D

Ik hoop wel een aantal liveries te kunnen presenteren eerdaags, ja. De VISA zal heus nog wel een keer voorbij schieten, te beginnen met de F3 in AC. Helaas kan ik niet mee doen met de SRVN500. Die dag heb ik een koeienschroei- sessie. :)
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom Bij SRVN.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Welkom!
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Welkom Niels!!
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Welkom Niels. Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Hallo Niels,

Je hebt mijn PM dus gelezen! Ook langs deze weg welkom bij SRVN. Wij zijn altijd heel lief voor elkaar, zowel op de baan als op het forum....... Dus hier zit je goed. 8-)

Kun je ook af en toe eens controleren of mijn zoon (Schevinckhavenstraat) wel genoeg studeert? Voor mij is het te ver om iedere dag op en neer met de fiets te gaan.

Ik wens je in ieder geval een fijne tijd bij SRVN en als je dingen ziet/constateert/hoort die voor verbetering vatbaar zijn in jouw ogen, dan mag je dat laten weten. Nieuwe leden hebben vaak een frisse kijk op zaken die wij vanzelfsprekend vinden.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hoi Niels
Veel plezier hier
Grt Ger
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Veel plezier hier bij SRVN Niels!
Niels Tieman

Ger Heuts schreef:Hallo Niels,

Je hebt mijn PM dus gelezen! Ook langs deze weg welkom bij SRVN. Wij zijn altijd heel lief voor elkaar, zowel op de baan als op het forum....... Dus hier zit je goed. 8-)
Dat is altijd positief om te horen.
Kun je ook af en toe eens controleren of mijn zoon (Schevinckhavenstraat) wel genoeg studeert? Voor mij is het te ver om iedere dag op en neer met de fiets te gaan.
Ik heb het opgeschreven. Dus ik zal vannacht even bij hem aanbellen of hij wel aan het studeren is. ;)
Ik wens je in ieder geval een fijne tijd bij SRVN en als je dingen ziet/constateert/hoort die voor verbetering vatbaar zijn in jouw ogen, dan mag je dat laten weten. Nieuwe leden hebben vaak een frisse kijk op zaken die wij vanzelfsprekend vinden.
Eerst maar eens mijn weg zien te vinden binnen de muren van SRVN. Het is toch een beetje aftasten en je weet nooit of een community gemaakt is voor jou. Dus rustig aan en dan komen we vanzelf op de plaats waar het goed is. :)

Maar in elk geval dank voor het vertrouwen. :)
Gebruikersavatar
Gerben Kelly
Berichten: 377
Lid geworden op: 04 mei 2013, 14:09
Racestuur: Fanatec Clubsport V2 wheelbase

Ey Niels,

Welkom hier, goed dat je wel actief blijft in de simracing wereld.

Ook plannen om te gaan rijden met rf2?
Niels Tieman

rF2 is nog niet echt mijn vriend. Ik heb wel een aantal dingen gedaan met rFactor en vooral voor mijn werk toendertijd. Maar rF2 en ik zijn niet de meest grote vrienden. Dat neemt niet weg dat de competitie wel leuk kan zijn of een race, hier en daar.

Maar ik hoop vooralsnog op verbeteringen van Assetto Corsa. Daar zie ik wel positieve veranderingen en mogelijkheden in. Deze week ben ik pas actief gaan kijken naar de templates van AC en daar is best wel iets van te maken. rFactor2 heb ik wel in bezit dus ook daar kan ik wel wat skins voor maken. En daarnaast iRacing. Dus er zijn genoeg platformen om mezelf mee bezig te houden. :)
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Welkom Niels, ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt!
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”