Remco Majoor

Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

We streven altijd naar tweemansteams, maar als dat niet kan mag één ook.
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Remco rijd een keer.als gastrijder mee.Hierdoor krijg je meteen een indruk van de competitie en een race is toch anders dan rondjes rijden waar je geen rekening hoeft te houden met anderen en waarbij je auto ook anders kan reageren. Denk hierbij aan verminderde downforce in slipstream of veranderde weeromstandigheid.
Donderdag is DTM.Ik zou zeggen doe mee!
Remco Majoor
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 jan 2014, 22:25

Jos van der Sterren schreef:Remco rijd een keer.als gastrijder mee.Hierdoor krijg je meteen een indruk van de competitie en een race is toch anders dan rondjes rijden waar je geen rekening hoeft te houden met anderen en waarbij je auto ook anders kan reageren. Denk hierbij aan verminderde downforce in slipstream of veranderde weeromstandigheid.
Donderdag is DTM.Ik zou zeggen doe mee!
dit vind ik een heel goed idee. Ik heb alleen nog niet de 25 euro betaald en zal dat dan dus nog even moeten regelen. Hoe moet ik dit verder aanpakken?
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Je mag een maand gratis meerijden als gastrijder daarna dien je de contributie te betalen.
Dus je hebt nog even de tijd om een indruk te krijgen van SRVN.
Ook is het wenselijk om teamspeak te hebben en te gebruiken tijdens een race dus installeer dit a.u.b. het is een stuk makkelijker om zo met elkaar te praten.
Remco Majoor
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 jan 2014, 22:25

Jos van der Sterren schreef:Je mag een maand gratis meerijden als gastrijder daarna dien je de contributie te betalen.
Dus je hebt nog even de tijd om een indruk te krijgen van SRVN.
Ook is het wenselijk om teamspeak te hebben en te gebruiken tijdens een race dus installeer dit a.u.b. het is een stuk makkelijker om zo met elkaar te praten.
ik gebruik ts3 al jaren :D das dus geen probleem. hoe kom ik eigenlijk als gastrijder aan inschrijving spul en server wachtwoorden?
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Vragen in het topic waar je in mee zou willen rijden. Wel zo duidelijk
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Albert van Mourik schreef:Vragen in het topic waar je in mee zou willen rijden. Wel zo duidelijk
Nee.

Wachtwoorden zijn te krijgen bij Ger Heuts of bij de mensen in het oranje. Verder vind je in ieder kampioenschapsgedeelte van het forum een topic met Algemene Informatie. Daar staat alles in wat je nodig hebt qua auto's en circuits.
Remco Majoor
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 jan 2014, 22:25

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben bij VEC, ik heb eindelijk de volledige stap naar rF2 gemaakt. Assetto corsa wat het hem leek te worden, is de verkeerde kant op gegaan. Contributie voor volgend jaar al betaald en ik hoop jullie een leuke strijd te geven in een aantal klasses (nog niet over uit welke ik allemaal ga rijden, misschien de indycar (met een andere vriend die ik aan SRVN wil krijgen ;) )
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”