Martijn Versteege

Plaats reactie
Martijn Versteege

Hallo allemaal,

mijn naam is Martijn Versteege, 34 jaar jong en woonachtig in het Gelderse Hengelo (Achterhoek). Ik ben werkzaam op kantoor bij een vastgoed beheerder in Laag Soeren (Dieren) en daarnaast ben ik nog actief amateurwielrenner. Ik heb de afgelopen jaren mijn kilometers gemaakt in GT5 op de PS3 en ben nu ook overgestapt op GT6. Gezien de geringe vrije tijd die ik (over) heb beperk ik mij ook tot GT6 hoewel ik best graag bijv. iRacing of Rfactor o.i.d. zou willen proberen. Via het MME kampioenschap georganiseerd door Sven Bollen en Nils van Hoften ban ik hier terecht gekomen. Sommigen zullen mij ook nog wel kennen van de races die ik met de Raceworld.org community gereden heb, ik zag al een aantal bekende namen. Mijn ervaring met online racen bestaat vooral uit de races die ik met de GTHQ community heb gereden en de wat serieuzere kampioenschappen met de Redline Racing community (GB) en zoals gemeld met Raceworld.org. Mijn hardware bestaat uit een Playseat model Evolution met daarop een Fanatec GT3 RS Porsche stuur met Elite pedalen.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Hallo Martijn,
Ook langs deze weg dan nogmaals welkom en veelplezier. Je bent niet de enige met een gebrek aan vrije tijd, maar anderen compenseren dat ruimschoots... 8-)
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN.
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Welkom!
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Welkom Martijn!
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Welkom Martijn.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Welkom Martijn!
Arno Bultman

Veel plezier met GT6!!

Raceworld.org was mijn vorige clubpie :) totdat ps3 overleed...
wat is je ps3 naam eigenlijk?

eerlijk gezegd begint me Gt6 ook wel te jeuken...
maar ook hier geringe tijd.
Martijn Versteege

Hey Arno, mijn PSN is GTHQ_GammaRae, was ik nog vergeten te vermelden inderdaad. In GT6 kun je in de online lounges ook een zelf ingevoerde naam (al dan niet je eigen) zien overigens.
Pascal Olsthoorn

Hee Martijn goed je hier te zien
Nils van Hoften

Hey Martijn welkom... ;)
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”