Sven Bollen

Plaats reactie
Sven Bollen

Hey, hallo allemaal.

Ik ben Sven Bollen en samen met Nils ga ik hier vanaf 2014 instaan voor het GT6 kampioenschap.

Ik ben 29 jaar oud (22/03/1984) en woon in Zutendaal, België.

IK ben sinds 3 jaar actief in het online-race gebeuren. Enkele maar via het PS3 platform.
Ik heb met tijdens de GT-Academy 2012 kunnen plaatsen voor de Belgische finales. En was eigenlijk goed op weg om
naar de europese finales in Silverstone te raken. Helaas door wat Waals getinte journalisten had ik de indruk dat ik er net buiten viel.
In 2013 heb door omstandigheden niet mee gedaan. Maar ik blijf proberen totdat ik in Silverstone raak. :twisted:

Ik ben al fan van GT sinds de eerste minuut. Maar ook IRL ben ik een echte autofanaat. Ik heb zelf ooit enkele amateur wedstrijdjes rallycross gereden en af en toe via via toch eens op Circuit Zolder enkele toertjes kunnen maken. Helaas heb ik niet het budget om echt races te gaan rijden. Dus dan kiezen voor de next best thing. Virtueel racen dus...

Ook ben ik een trotse eigenaar van een Mazda RX-8. Een heerlijk ding om mee te rijden. Misschien niet de snelste maar de van het rijgedrag kunnen heel wat merken toch nog wat leren. Ook al is hij ondertussen 7 jaar oud.
Vanaf volgend jaar gaat deze aan de kant en word dit mijn hobby projectje om na een 2-tal jaartjes terug uit de kelder te halen met heel wat meer vermogen en aanpassingen.

Ik wil hierbij nogmaals de SRVN organisatie bedanken dat we de kans krijgen om ons kampioenschap groter te maken onder jullie vleugels.

:bierfles op een goede samenwerking
Laatst gewijzigd door Sven Bollen op 22 nov 2013, 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Hej Sven! Veel plezier hier bij SRVN!
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Ha Sven, veel plezier hier en tot op het virtuele asfalt. :)
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Welkom! Voeg me maar toe! Scorpio-Giel.
Nils van Hoften

Welkom Sven...... :D
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Welkom bij SRVN.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Welkom Sven,

veel plezier hiero met Gt6 bij SRVN. Ga ik als zeker als toeschouwer volgen.

Ik heb niet direct een profiel dat goed zou doen in GT academy (bijna senioren kaart gerechtigd en conditie is volledig afwezig) verder ook geen ps3 in bezit dus maar hopen dat, met deze verbreding in raceveld, SRVN gesponsord PS3's gaat uitdelen whahahaha :lol:

grt Ger(2)
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Welkom Sven!
Sven Bollen

Bedankt jongens.

Het zal nog even aanpassen worden voor ons. Maar we gaan proberen van er een top seizoen van te maken.

Sinds kort heb ik ook een pc'tje bij mijn tv staan dus nu is het ook de ideale tijd om het eens te proberen buiten GT6.

Tot op het circuit!
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Welkom bij SRVN Sven!
Plaats reactie

Terug naar “Stel je even voor!”