Daytona 500 inventarisatie

Plaats reactie

Als er een Daytona 500 wordt georganiseerd dan ben ik er zeker bij

Ja
52
76%
Nee
16
24%
 
Totaal aantal stemmen: 68
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Zoals besproken tijdens de ALV willen we gaan kijken of het mogelijk is om naast de Indy500 ook de Daytona500 virtueel te gaan organiseren.
Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Welke mod heb ik nodig om in te loggen op de server? In de paddock kom ik hem niet tegen.
Bas van Grunsven
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 sep 2020, 10:57
Racestuur: Logitech g29

Nanno van der Poel schreef: 03 jan 2021, 01:13 Welke mod heb ik nodig om in te loggen op de server? In de paddock kom ik hem niet tegen.
Gewone workshop item. Zoek op daytona volgens mij is het dan de eerste. Stock cars.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Gaat er idd een daytona 500 komen ? Lijkt mij wel heel gaaf.
Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Bedankt Bas!
Ik had de oude 2015 stockcar versie. 2018 geladen en gelukt.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Ja tegen stockcar
Nee tegen Daytona.

Meest iconische oval voor die auto's, maar ook de minst leuke races. Mijn ervaring met online nascar races op Daytona is dat mensen ontzettende veel moeite hebben met de lijn houden in en vooral bij het uitkomen van de bocht. Regelmatig krijgt er iemand een beetje onderstuur of overstuur; probeert dan zo snel mogelijk weer in de draft te duiken; de persoon erachter moet nog iets meer bewegen om daarin mee te gaan; de persoon daarachter nóg meer; en uiteindelijk zwaait er iemand te ver de lijn uit om de auto onder controle te houden of de andere draft line te ontwijken. We gaan niet de Big One krijgen, maar eerder de Big Twenty. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een oval waarop je iets moet remmen of liften.
Plaats reactie

Terug naar “Simrace evenementen”