2.4 uur van Road America | LMP2 & GTE | 30-08-2020

Niels Hampsink
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 jul 2017, 18:33
Racestuur: Fanatec CSL Elite Racing Wheel
Locatie: Nijverdal
Contact:

Is het al bekend waar de server crashes door veroorzaakt worden? Zojuist crashte die weer en het zou jammer zijn dat dit tijdens de race gebeurd.
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Server loopt inmiddels weer
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Johan van Doren schreef: 24 aug 2020, 20:22
Johan van Doren schreef: 23 aug 2020, 18:48 Edit door mod: link niet verspreiden!
Sorry.
Wilde alleen maar helpen voor de mensen die het niet konden vinden.
Dat snap ik en wordt ook gewaardeerd als men probeert te helpen.
Maar zet dan een link naar het forum topic, dan zien ze ook meteen de ander linkjes staan en houden we deze linkjes onder de leden.
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Heey Guys :) , jullie hebben vast een buld werk van al die servers, met skins enzo.. onwijs bedankt daarvoor :bierglas:!! Maar ik heb een vraagje.. weten jullie eventueel de in-game instellingen van de online baan bij "session settings"? Banden x15 practice en x1 race..en remmen, verbruik etc? Ik heb namelijk het idee dat ik online n stuk minder ABS heb, kan dat kloppen? Dan kunnen we toch alvast offline oefenen, mocht de server offline wezen ;)

Alvast bedankt :thumbs_up: !

Groeten, Jer
Jarno de Visser
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 jan 2017, 23:41
Racestuur: Fanatec CSW2.5, Formula V2

Jeremy Mook schreef: 25 aug 2020, 20:38 Heey Guys :) , jullie hebben vast een buld werk van al die servers, met skins enzo.. onwijs bedankt daarvoor :bierglas:!! Maar ik heb een vraagje.. weten jullie eventueel de in-game instellingen van de online baan bij "session settings"? Banden x15 practice en x1 race..en remmen, verbruik etc? Ik heb namelijk het idee dat ik online n stuk minder ABS heb, kan dat kloppen? Dan kunnen we toch alvast offline oefenen, mocht de server offline wezen ;)

Alvast bedankt :thumbs_up: !

Groeten, Jer
Auto's hebben geen ABS :byebye:
Alle info staat in de begin post.

Is de server alweer offline trouwens?
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Jeremy Mook schreef: 25 aug 2020, 20:38 Heey Guys :) , jullie hebben vast een buld werk van al die servers, met skins enzo.. onwijs bedankt daarvoor :bierglas:!! Maar ik heb een vraagje.. weten jullie eventueel de in-game instellingen van de online baan bij "session settings"? Banden x15 practice en x1 race..en remmen, verbruik etc? Ik heb namelijk het idee dat ik online n stuk minder ABS heb, kan dat kloppen? Dan kunnen we toch alvast offline oefenen, mocht de server offline wezen ;)

Alvast bedankt :thumbs_up: !

Groeten, Jer
Zoals hierboven staat, hebben de GTE en LMP2 auto's geen ABS. Het enige wat verschillend kan zijn is de hoeveelheid rubber op de baan. Nu rijd ik zelf nooit offline, maar er is geloof ik wel de mogelijkheid om de huidige baan op een server op te slaan en hoe de baan er dan bij ligt kan je gebruiken als je offline aan het oefenen bent. Moet je wel zelf ff rondkijken waar je die opties kan vinden :P
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Er zijn 2 afmeldingen, 1 in LMP2, 1 in GTE.
Aangezien er geen LMP2-reserves zijn, en plek 25 niet ingevuld kan worden (inschrijving is immers gesloten), passen we de verdeling aan naar 24 LMP2 / 26 GTE, waardoor er dus 2 GTE's doorschuiven van de reservelijst:
- Robin Baltus
- Jeroen Meijer
Jarno de Visser
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 jan 2017, 23:41
Racestuur: Fanatec CSW2.5, Formula V2

Kevin Heijnen schreef: 25 aug 2020, 21:28
Zoals hierboven staat, hebben de GTE en LMP2 auto's geen ABS. Het enige wat verschillend kan zijn is de hoeveelheid rubber op de baan. Nu rijd ik zelf nooit offline, maar er is geloof ik wel de mogelijkheid om de huidige baan op een server op te slaan en hoe de baan er dan bij ligt kan je gebruiken als je offline aan het oefenen bent. Moet je wel zelf ff rondkijken waar je die opties kan vinden :P
"save real road"
Gert Hagedoorn
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 mar 2018, 21:31
Locatie: Groningen
Contact:

Helaas afwezig as zondag. Volgend seizoen weer aanwezig.. :byebye:
Gebruikersavatar
Jeroen Meijer
Berichten: 79
Lid geworden op: 10 okt 2016, 20:27
Racestuur: Thrustmaster T300
Contact:

SRVN Events schreef: 25 aug 2020, 22:08 Er zijn 2 afmeldingen, 1 in LMP2, 1 in GTE.
Aangezien er geen LMP2-reserves zijn, en plek 25 niet ingevuld kan worden (inschrijving is immers gesloten), passen we de verdeling aan naar 24 LMP2 / 26 GTE, waardoor er dus 2 GTE's doorschuiven van de reservelijst:
- Robin Baltus
- Jeroen Meijer
Ik heb me al eerder afgemeld. Ben dus niet aanwezig.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Jeroen Meijer schreef:
SRVN Events schreef: 25 aug 2020, 22:08 Er zijn 2 afmeldingen, 1 in LMP2, 1 in GTE.
Aangezien er geen LMP2-reserves zijn, en plek 25 niet ingevuld kan worden (inschrijving is immers gesloten), passen we de verdeling aan naar 24 LMP2 / 26 GTE, waardoor er dus 2 GTE's doorschuiven van de reservelijst:
- Robin Baltus
- Jeroen Meijer
Ik heb me al eerder afgemeld. Ben dus niet aanwezig.
Ah die had ik gemist, afmelding ook via het formulier doorgeven a.u.b

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Gebruikersavatar
Jeroen Meijer
Berichten: 79
Lid geworden op: 10 okt 2016, 20:27
Racestuur: Thrustmaster T300
Contact:

Lennart Lippens schreef: 26 aug 2020, 13:21
Jeroen Meijer schreef:
SRVN Events schreef: 25 aug 2020, 22:08 Er zijn 2 afmeldingen, 1 in LMP2, 1 in GTE.
Aangezien er geen LMP2-reserves zijn, en plek 25 niet ingevuld kan worden (inschrijving is immers gesloten), passen we de verdeling aan naar 24 LMP2 / 26 GTE, waardoor er dus 2 GTE's doorschuiven van de reservelijst:
- Robin Baltus
- Jeroen Meijer
Ik heb me al eerder afgemeld. Ben dus niet aanwezig.
Ah die had ik gemist, afmelding ook via het formulier doorgeven a.u.b

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Ah. Sorry Lennart. Inmiddels ook via het formulier afgemeld.
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Heey bedankt voor de reacties ;) , save real road dus :mrgreen: ..en geen ABS :bierfles had al zoiets..
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Vanwege 2 GTE-afmeldingen (Gert Hagedoorn en Jeroen Meijer) is de laatste GTE-reserve (Marcel Boer) doorgeschoven van de reservelijst.
Gebruikersavatar
Tim de Ruig
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2019, 16:42
Racestuur: Simucube 2 sport

Klein vraagje, heeft geen haast, maar moeten de wijzigingen die voor de 21ste zijn doorgegeven nog worden verwerkt?
De teamnaam van Serge Bakken en mij moet nog worden aangepast (hebben we middels het formulier de 21ste doorgegeven).
Alvast dank!
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Tim de Ruig schreef: 26 aug 2020, 23:56 Klein vraagje, heeft geen haast, maar moeten de wijzigingen die voor de 21ste zijn doorgegeven nog worden verwerkt?
De teamnaam van Serge Bakken en mij moet nog worden aangepast (hebben we middels het formulier de 21ste doorgegeven).
Alvast dank!
Er volgt nog een update van de mod met daarin (o.a.) jullie gewijzigde teamnaam.

P.S. Serge was 1 minuut te laat met doorgeven, maar vooruit :D
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Kevin Heijnen schreef: 22 aug 2020, 18:25 Tja, het is nog even wennen met die workshop zooi denk ik dan maar haha, want het sprak niet voor zich dat daar een linkje in dat draadje voor dit kampioenschap zou komen :P

Een berichtje daar over had wel handig geweest denk ik; Gezien ik simpelweg rF2 opstart, naar srvn zoek, de server op probeer te gaan en het werkt ineens niet. Die errors geven ook never nooit duidelijkheid want het is rFactor2 tenslotte ;)
Helemaal met je eens Kevin ;) ..ik kon het ook moeilijk vinden..en ook zo, m'n Vader is 65, zit thuis, komt er niet op, en komt er zonder hulp echt niet uit, en dat is toch logisch :roll: ..niet iedereen uit de 60's is een "computer virtuoos"..ik heb er al mn handen vol aan soms :pc_nerd: En ik heb al weinig tijd, ga ik niet elke keer op het forum kijken, vooral niet als ik niet weet wat er is verandert, dan wil ik racen..had ook compleet gemist dat er tóch een test-race was..balen, had graag meegereden vanwege de info.. Is het wellicht handig iedereen even n mailtje rond te sturen :) ?
Gebruikersavatar
Tim de Ruig
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2019, 16:42
Racestuur: Simucube 2 sport

SRVN Events schreef: 27 aug 2020, 17:13
Tim de Ruig schreef: 26 aug 2020, 23:56 Klein vraagje, heeft geen haast, maar moeten de wijzigingen die voor de 21ste zijn doorgegeven nog worden verwerkt?
De teamnaam van Serge Bakken en mij moet nog worden aangepast (hebben we middels het formulier de 21ste doorgegeven).
Alvast dank!
Er volgt nog een update van de mod met daarin (o.a.) jullie gewijzigde teamnaam.

P.S. Serge was 1 minuut te laat met doorgeven, maar vooruit :D
Oké dank!
En geef serge maar een passende straf voor zijn late wijziging, hehe
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

De server is weer gecrashed.... Gaat deze race zondag wel door? Want die 100% kans op crashen lijkt me wat moeilijk om deze race serieus te nemen, vraagtekens
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Ik weet uiteraard niet de reden van het crashen, maar als het circuit gerelateerd is, zou ik kiezen voor een ander circuit. In dat geval zou Le Mans de beste optie zijn, want daar hebben veel rijders al een setup voor (denk ik). Het gaat tenslotte erom een race zonder problemen (server crash) te kunnen rijden.
Plaats reactie

Terug naar “Simrace evenementen”