2.4 uur van Road America | LMP2 & GTE | 30-08-2020

Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Heb je zelf geen replay gesaved dan ? Of iemand anders van je team ? Je kan in principe van iedereen die file gebruiken.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Ronnie Zeemering schreef: 31 aug 2020, 18:16 @organisatie:
is er een replay beschikbaar die ik kan krijgen?
Ik ben erg nieuwsgierig naar mijn incident mml...!
Deze zijn vaak te vinden op Teamspeak, in de Filebrowser van het 'Wedstrijdleiding en serverbeheer' kanaal.
Gebruikersavatar
Wouter Bosschieter
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 jan 2017, 21:44

Wederom dank aan de organisatie voor dit mooie evenement! Organisatie was netjes en vooral die start een keer oefenen is zeker een wijze zet.

Helaas geen vruchtbare avond voor ons. De pace zat er best aardig in. Ik zat achter Ronald van Dijk die in ronde 12 tegen meneer de Muinck in een gt aan zat te schuren tijdens een inhaal poging. Het geheel zag er wat innig uit en duurde wat lang. Ik wist niet of ik moest wachten tot ze klaar waren, en links was een gat, dus ik dacht "ik ga vast" , maar dat was geen goed idee. Toch te weinig ruimte, contact, klapper, veel schade, erg zonde.

Maar het endurance racen blijft supergaaf, dus wij zijn er een volgende keer zeker weer bij!
Ronnie Zeemering
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mei 2020, 14:07
Racestuur: OSW, GT Simracingcoach stuur
Locatie: Groningen
Contact:

Lars Koldeweij schreef: 31 aug 2020, 19:58
Ronnie Zeemering schreef: 31 aug 2020, 18:16 @organisatie:
is er een replay beschikbaar die ik kan krijgen?
Ik ben erg nieuwsgierig naar mijn incident mml...!
Deze zijn vaak te vinden op Teamspeak, in de Filebrowser van het 'Wedstrijdleiding en serverbeheer' kanaal.
Thnx!
@Rob Smit: nee, ik heb geen replay aan staan. Ik heb gelezen dat dit je framerate naar beneden kan halen. En die wil ik zo hoog mogelijk :)
ondertussen de replay gekregen, en daarop gezien dat ik naast te gehaast ook nog eens op het gras met 2 wielen kwam en zo de pit muur over wipte. Gelukkig 'maar' 2 wagens laten crashen ipv 4 of 5. Nog steeds erg balen voor diegenen. Maar iets minder 'mayham' dan ik eerst vreesde....
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

Kevin Heijnen schreef: 31 aug 2020, 15:28 Zo ook een situatie in ronde 10 bocht 2 waardoor er 2 auto's tegen mij aan kwamen, mijn excuses daarvoor Martin Baltus en Lennart Lippens. Daarna snel genoeg geleerd de rembalans wat meer naar voren te houden ipv achter, ook als je op het vuil of vlak achter iemand aan rijd zo blijkt het.
Ik vroeg me al wat er gebeurde maar het was in beeld in de stream. Ik dacht die gaat me uitremmen maar ineeens zag ik je niet meer om vervolgens dus eraf getikt te worden. Niks aan te doen. Had gelukkig geen schade. Hele goede race afgezien van 1x rempunt missen en dus die aanvaring. Samen met Tom Dubois gereden en dat ging allemaal top. Die swap ik echt cool. Jammer is wel dat je de race niet echt gelijk kunt verdelen zonder een extra stop te moeten maken maar ok. Kwali ging heel goed. Kon blijven pushen en voor hampsink en ger peeters weten te blijven. Moest er echt voor stampen maar verloor op einde heel veel tijd door lmp2's en uitwijken crash op rechte stuk.

Dank aan bro's Huisers en Ruben. Die hebben weer bergen werk verzet voor dit event. De server heeft het uitgehouden. De skins waren prachtig en de stream was op wat glitches na ook prima. Dank dank dank.

Ja en erg balen en jammer voor Marijn.
Plaats reactie

Terug naar “Simrace evenementen”