Ger Peeters schreef: ↑12 jul 2019, 17:30
Ik had verder juist een betere klik met de USF-17. Is misschien wat eenvoudiger als de FT-50 maar had zeker gedurende de race het idee dat er juist daardoor ook wat meer aktie op de baan was. Kunt er iets beter mee gooien en smijten zonder echt kwijt te zijn.
Het heeft even geduurd, maar ik heb mijn stuur terug. Het werkt nog ook.... Meteen maar eens de Tatuus aan de tand gevoeld. Ik moet zeggen dat het in AC grafisch beter oogt, maar het rijplezier is hetzelfde. Ik denk dat meeste mensen die de F2000 rijden, ook wel met deze klasse zullen rijden. Groot pluspunt van de USF-17 vind ik, dat de wagen niet al te lastig te besturen is. Dus net wat Ger2 zegt, veel gevechten op de baan en de wagen staat niet meteen naast de baan als je een foutje maakt. Niet realistisch? Kan best zijn. Maar ik denk niet dat er mensen met een kampioenschap stoppen omdat de wagen 'te makkelijk rijdt'. Eerder andersom.
O ja, ik heb de PM18 (zo heet toch ook een uitvoering?) ook even gereden, maar die USF-17 is vergeeflijker. Geen idee welke beslissing het bestuur of de KC neemt voor 2019-2, maar met deze wagen ben ik erbij. F2000 heb ik wel een beetje gehad als ik heel eerlijk ben. En zeer jammer dat ik op 11 juli het stuur nog niet terug had.
Edit: De F3-wagens (mét halo) rijden ook heel fijn. Geen wagens voor de korte slingercircuitjes, maar ik vind ze heel aardig om te rijden.