Start:
Double file achter de SC's
Zodra de 2e safetycar binnen is rkjd het veld 1 opwarmronde door.
Niet inhalen
Niet weaven
150kmh
Wedstrijdleiding geeft groen op S/F
Caution/Herstart:
Niet op de rem gaan staan bij een caution maar van het gas
Niet inhalen
Niet weaven
Probeer niet de start te jumpen/gokken
Single file
Let op berichtgeving over pitstraat
Drivethroughs gegeven tjjdens caution inlossen in de ronde dat deze door de WL opgelegd wordt
150kmh achter de SC
Max! 250kmh om aansluiting te vinden
Raceleider gaat tussen pitmuur en S/F op zjjn gas, dat is voor WL tijd voor GROEN.
Gaat deze niet op het gas, op S/F geeft WL alsnog GROEN.
Inhalen enkel NA GROEN
Caution/Herstart extra:
Na ronde 100 van de 125 worden bij elke caution de mensen buiten de lead lap die tussen het veld door verspreid zijn dmw een drivethrough tussen de mensen die wel in de lead lap zitten gehaald. Dit voor een eerlijke en hopelijk spannende slotfase.
Pitstraat:
Gesloten pitstraat inrijden betekend een drivethrough
Pit exit na turn 2
Pit entry na turn 4
Let op bij entry met koude remmen
Dit uit het hoofd op mijn telefoontje in de bus

Het BRR loopt iets achter omdat we bij elke test van een aantal zaken vinden dat we ze beter kunnen aanpakken. Excuus hiervoor, het zou lekker als deze vanaf het begin klaar stond. Aangezien we dit voor de ereste keer zo doen zijn we dit echt aan het leren/verfijnen terwijl we dit doen.
Als het BRR verschijnt zou je niet voor verassingen moeten komen te staan als je dit topic in de gaten houd en bij de test sessies aanwezig bent. Ook zal bovenstaande lijst alsnog doorgenomen worden in de briefing voor de race.