Pagina 49 van 59

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 okt 2017, 16:15
door Berry Witman
Hey Ruben heb jij directX11 aan staan gezien de schitteringen van sommige borden?
Ik heb op m'n iMac ook Rfactor geïnstalleerd om de nieuwe versie te testen,
Ik zie alleen versie 1109 op directX9 en er zijn geen Beta's meer?
De optie directX11 kan ik niet meer aan vinken in de Beta kon dat wel.
Werkt de delta best plugin nog op 11.09?

Weet iemand hier meer van?
Voordat ik op mijn gamePC alles overhoop ga halen.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 okt 2017, 16:18
door Ruben Correa Alves
Ik heb binnen steam handmatig de 1109 dx11 build gepakt.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 okt 2017, 18:29
door Berry Witman
Ruben Correa Alves schreef: 17 okt 2017, 16:18 Ik heb binnen steam handmatig de 1109 dx11 build gepakt.
Ok ik heb een complete nieuwe install gedaan omdat ik net een dualboot Win10 op de Mac had gezet maar dan haal je uit de steamstore dus geen DirectX 11 weg, vreemd.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 okt 2017, 18:32
door Albert van Mourik
Er zijn nog maar weinig plugins dit werken op Dx11.
Je kan er een beetje vanuit gaan dat momenteel elke visuele plugin niet werkt.

Standaard update steam naar de 11 versie, zoals RcA zegt moet je zelf naar de 9 versie switchen..

Castrol Racing Team


Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 okt 2017, 19:18
door Ruben Correa Alves
Inderdaad. Voor de livestream donderdag ga ik ook gewoon weer terug naar dx9 want dx11 is voor nu naast de mooie plaatjes redelijk waardeloos.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 okt 2017, 19:45
door Lennart Lippens
Er was vanochtend een bug dat dx11 de standaardversie was, dit is inmiddels gefixed. Bij mij kwam ie daarna gewoon weer standaard op dx9 te staan.

Build 1109 is geschikt voor zowel dx9 als dx11(nog steeds bèta), dus dx9 werkt nog gewoon met al je plugins.

Ennuh, ik heb net wat gereden in de Bentley en de Radical. Ik heb zelden zo genoten van eerste rondjes met een nieuwe mod :kwijil:

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 okt 2017, 19:56
door Yoeri Gijsen
Had stiekem wel gehoopt dat ze iets met Audi of BMW hadden gefixt, maar ben ook wel benieuwd naar die Radical.

Notes zeiden iets over CPM-update. Dat staat toch niet per ongeluk voor 'Contact Patch Model'? Zou leuk zijn als de banden een beetje logisch warm worden in de nieuwe build. :D

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 okt 2017, 20:29
door Lennart Lippens
Alleen de Mercedes voelt raar aan, hoe verder ik instuur, hoe lichter de FFB wordt.

rFactor 2

Geplaatst: 17 okt 2017, 21:23
door André Jager
Zijn er meer die in de dx9 versie bij de radical (on board) vreemde strepen en blokken in beeld krijgen?
Schijnt bij de dx11 versie wel goed te gaan...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 okt 2017, 21:45
door SRVN
Ruben Correa Alves schreef: 17 okt 2017, 08:54 Wanneer gaat de servert open? :D
Server staat.
Je kan kiezen uit de volgende banen:
- Suzuka
- Sebring
- Silverstone

Wisselen doe je middels voting next weekend.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 okt 2017, 22:34
door Kevin van Dooren
André Jager schreef: 17 okt 2017, 21:23 Zijn er meer die in de dx9 versie bij de radical (on board) vreemde strepen en blokken in beeld krijgen?
Schijnt bij de dx11 versie wel goed te gaan...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Dat krijg ik idd ook :)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 18 okt 2017, 00:10
door Yoeri Gijsen
Radical op DX11 gaat prima. Geen bugs. De auto doet me in alles meer denken aan een lichtgewicht prototype dan een GT, maar het zal wel... :D Het rijdt in ieder geval heel zo gek nog niet.

Vind het wel tof dat de vijf auto's allemaal totaal verschillend aanvoelen.

Wat betreft de Mercedes. Ik heb in rFactor 1 een tijdje zo gereden: dan stond de FFB zo ingesteld dat je bij teveel sturen FFB verloor. Zoiets lijkt nu ook zo te zijn, al durf ik niet te zeggen dat het zo in elkaar steekt. De auto stuurt op zich heel lekker in, alleen dat gevoel in het stuur is vreemd.

Corvette voelt ook weer heel lekker. En dat geluid...

Bentley voelt mij wat te ruw aan. Misschien is dat ook gewoon veel pk op weinig kilo's...

McLaren voelt heel soepel in dit pak. Het is net alsof die auto meer grip heeft. Rijdt best lekker, al vind ik de basisset wat vreemd aanvoelen.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 30 okt 2017, 08:39
door Wilbert Velthove
Kunnen we Build 1109 weggooien? Simracing.club (VEC) heeft het er al uit gegooid. Ik heb sinds deze update last van crashes/freezes/connectie verliezen op de startgrid you name it.

Alle plug-ins verwijderd, baat niet.

Dus bij deze nogmaals: Kunnen we afscheid nemen van Build 1109?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 30 okt 2017, 08:46
door Martijn Huisers
Wilbert Velthove schreef: 30 okt 2017, 08:39 Kunnen we Build 1109 weggooien? Simracing.club (VEC) heeft het er al uit gegooid. Ik heb sinds deze update last van crashes/freezes/connectie verliezen op de startgrid you name it.

Alle plug-ins verwijderd, baat niet.

Dus bij deze nogmaals: Kunnen we afscheid nemen van Build 1109?
Draai jij op 32 of 64 bit?

Server draaide nog op 32 bit vanwege enkele issues uit vorige builds.
Nu op 64 bit gezet en dit werkt een stuk stabieler.
Lokaal heb ik geen enkel probleem met 1109 maar ik draai dan ook nog geen dx11

Re: rFactor 2

Geplaatst: 30 okt 2017, 08:58
door Wilbert Velthove
Ik draai op 64-bit.

Ik ben benieuwd of de verandering aan de server zijde de oplossing biedt.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 30 okt 2017, 14:41
door Onno Nieuwenburg
Wilbert

En als je probeerd zonder DX11 te draaien werkt hij dan wel?

gr onno

Re: rFactor 2

Geplaatst: 31 okt 2017, 07:49
door Wilbert Velthove
Ik heb nog geen gebruik gemaakt van DX11.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 nov 2017, 08:33
door Albert van Mourik
Weer een stukje map

https://www.studio-397.com/2017/10/road ... ober-2017/

Castrol Racing Team


Re: rFactor 2

Geplaatst: 11 nov 2017, 19:19
door Albert van Mourik
VW Btcc :shock:
Afbeelding

Re: rFactor 2

Geplaatst: 22 nov 2017, 09:07
door Lennart Lippens
Teaser voor nieuw circuit:
Afbeelding

De detectives hebben uitgeplozen dat dit het Formule E circuit van Hong Kong is, waar men over anderhalve week het nieuwe seizoen start.