Pagina 2 van 59

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 okt 2011, 16:55
door Robin de Jong
Op zich valt het wel mee hoor, als je het vergelijkt met bijvoorbeeld F1 2011 zijn de graphics niet zo schokkend. Maar goed daar gaat het ook niet om, het gaat om het rijden.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 okt 2011, 17:19
door Giel de Haan
Volgens de laatste geruchten is de release datum einde volgende maand! Nu maar hopen dat deze geruchten waar zijn....

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 okt 2011, 17:29
door Robin de Jong
En anders word het december, want hij komt écht in 2011 uit...!

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 okt 2011, 17:37
door Jan Wim Ensing

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 okt 2011, 20:04
door Robbie Bouchoms
Het is en blijft leuk.....
Dat photoshoppen ;)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 okt 2011, 20:05
door Lars Koldeweij
Robbie Bouchoms schreef:Het is en blijft leuk.....
Dat photoshoppen ;)
Bron?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 okt 2011, 20:07
door Robin de Jong
Dit is geen Photoshop, staat gewoon op virtualr.net

Er zijn nog wel meer van die glare foto's.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 okt 2011, 21:05
door Robbie Bouchoms
Je kunt me niet wijs maken dat dit het echte Rfactor 2 is zoals ik hem straks op mijn pc te zien krijg!!! :o

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 okt 2011, 21:43
door Bram Kuipers
Robbie Bouchoms schreef:Je kunt me niet wijs maken dat dit het echte Rfactor 2 is zoals ik hem straks op mijn pc te zien krijg!!! :o
Ligt eraan hoe goed je pc is, als ie perfect is dan wel.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 okt 2011, 21:48
door Ger Heuts
Ik denk dat dat het eerste is dat ik uit ga zetten, dat glare of hoe het ook mag heten. Het kan volgens mij nooit zoveel van je grafische kaart vreten, want in Racing Simulation 1 had je dat ook al. Ik vond het alleen vervelend. Ziet er mooi uit, maar voegt weinig toe.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 25 okt 2011, 21:52
door Robin de Jong
Zo komt het er uit te zien. En ik vind het voor meer realisme zorgen, nu heb ik ook net een nieuwe pc dus het zal voor mij geen problemen geven.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 nov 2011, 12:14
door Robin de Jong
Th newest issue of rFactornews.com‘s SimRacing Magazine includes a detailed Q&A session with Image Space Incorporated on their upcoming rFactor 2 simulation.

In a nutshell, the Q&A reveals some very interesting details:

rFactor 2 will go open-beta in 2011 ahead of the official release (possibly in 2011 as well)
There will be no demo before the release
There will be no DirectX 11 mode
rFactor 2 will come with improved netcode
More licensed content will be added after the release
The engine powering rFactor is now called isiMotor 2.5
rFactor 2 comes with an online account system providing matchmaking & updates. It’s free for the first 12 months after purchase and a paid service after that.

Click here to check out the full Q&A for much more info on what’s coming up for rFactor 2, ISI’s take on online cheating prevention and much more!

rFactor 2 will introduce various improvements to the modding-friendly simulation including weather, driver animations and a refined graphics engine alongside plenty of current and historic motor racing content.

http://www.virtualr.net/rfactor-2-new-q ... of-details

Op de site staat een link naar het volledige artikel.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 nov 2011, 12:21
door Ger Heuts
De smeerlappen! Hebben ze in het verleden niet gezegd dat er buiten de aanschaf van de licentie geen verdere kosten in rekening worden gebracht? Nu krijg ik hier het World of Warcraft idee bij. Je mag in de toekomst (zoals ik het lees tenminste) regelmatig je beurs blijven trekken om alle updates binnen te kunnen halen.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 nov 2011, 12:43
door Rutger Mahu
Ger Heuts schreef:De smeerlappen! Hebben ze in het verleden niet gezegd dat er buiten de aanschaf van de licentie geen verdere kosten in rekening worden gebracht? Nu krijg ik hier het World of Warcraft idee bij. Je mag in de toekomst (zoals ik het lees tenminste) regelmatig je beurs blijven trekken om alle updates binnen te kunnen halen.
We moeten even afwachten wat het precies gaat worden maar ziet er naar uit dat het optioneel is Ger:

Afbeelding

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 nov 2011, 13:39
door Jan Wim Ensing
Dat is waarschijnlijk omdat ze er nieuwe auto's en circuits aan toe voegen. Een beetje als de DLC pakketten voor GT5, TDU etc etc. Maar afwachten wat de prijs gaat worden.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 nov 2011, 15:23
door Robin de Jong
Ja maar goed er zullen wel weer mods worden gemaakt zoals nu het geval is met rFactor dus ik vraag me af in hoeverre je hier iets van merkt. Ik zou me er niet al te druk over maken.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 nov 2011, 16:10
door Ger Heuts
Dat ligt eraan of SRVN wil werken met de door rFactor zelf uitgegeven banen en wagens of met die door de modding community gemaakte spullen. We wachten inderdaad maar even gewoon af.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 nov 2011, 17:37
door Tiemen Bo
Geen DX11? Dat hele verhaal over de release uitgesteld vanwege de ghrapics in F1 2011 is dus ook complete BS. Waar zijn die gasten mee bezig geweest?

Wen er maar aan jongens, over een aantal jaar werken games veel meer via het verdienmodel van WoW. Uit meerdere onderzoeken is gebleken dat het veel meer oplevert en je hebt constante inkomsten i.p.v. piekinkomsten. Hetzelfde model hebben ze al bij iRacing, Dirt3, Battlefield Bad Company 2, Battlefield 3, Cod, GT5 en ga zo maar door. Ook een groot aantal mobiele applicaties kent dit model al. Het zou mij zelfs niet eens verbazen als het meerendeel van de games/software gratis wordt maar je voor alle extra's (die het een beetje leuk maken) moet gaan betalen.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 nov 2011, 18:08
door Twan Capellen
Hmmm ik zag toevallig wel dat in de laatste update van geforce rFactor 2 genoemd staat voor 3D profielen.
http://tweakers.net/meuktracker/26804/n ... -whql.html

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 nov 2011, 19:07
door René Hoogterp
We kunnen nu wel miepen dat we opeens moeten gaan betalen naar mate de simulator doorontwikkeld wordt, maar is dit eigenlijk (heel stiekem toegeven?) niet meer dan logisch?

Ik bedoel, we hebben (ga ik even vanuit) allemaal ooit eens een kleine 40 euro betaald in 2006 en nu zijn we 5 jaar verder. ;)