Pagina 55 van 59

Re: rFactor 2

Geplaatst: 13 apr 2018, 15:50
door Lennart Lippens
Bedankt voor de tip!
Ik gebruik nu SimHub op m'n 2e scherm, met de gratis versie kan ik wel een eigen Hud in elkaar flansen trouwens. Die reclame is mooi ja, die komt bij mij iedere minuut ofzo kort in beeld. Dat werkt dus niet als overlay kwam ik achter toen ik de muur in reed omdat ik een reclamescherm voor m'n porum kreeg tijdens het rijden. Je kunt van alles uitlezen, zoals snelste sectortijden, fuel-info (in minuten) en inderdaad welke auto's er direct voor/achter je op de baan rijden. Voor accurate realtime info (toeren, versnelling etc) werkte het bij mij niet lekker omdat er een vertraging in zat van een seconde ofzo.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 17 apr 2018, 20:48
door Albert van Mourik

Re: rFactor 2

Geplaatst: 20 apr 2018, 19:25
door Ger Peeters

Re: rFactor 2

Geplaatst: 20 apr 2018, 20:56
door Jeroen Huisers
LET OP
Voor de gene die voorheen een versie wilde hebben die DX9 gebruikte is dus nu met V1110 dit niet meer mogelijk.
Nu had ik zelf het probleem dat V1110 niet geupdate werd.
Probleem is als volgt op te lossen als dit ook bij jouw het geval is.

1) Ga naar steam
2) Klik op Bibliotheek (Library)
3) Selecteer rFactor 2 met de rechter muis knop
4) kies voor eigenschappen (properties)
5) klik het 4de tabblad (Betas)
5) selecteer uit drop down "Geen - uitschrijven van alle betas programmas" (NONE- Opt out....)

Hierna zal V1110 gedownload worden en wordt rFactor2 geupdate

Re: rFactor 2

Geplaatst: 20 apr 2018, 22:49
door Ronald van Dijk
Nice! Dit weekend maar eens testen. Wel jammer dat regen in VR nog steeds problematisch is.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 21 apr 2018, 00:53
door Berry Witman
Mmm kan opeens 1.2 supersampling draaien op mijn VR Odyssey en 2X AA op een GTX970 ( lol )
Wat ziet dat bandenmenu er strak uit, Of dat nou door SS komt of dat de menu struktuur is veranderd.
En alle letters en iconen op het stuur ook!
Okee Studio397 dit is een update!

Re: rFactor 2

Geplaatst: 30 apr 2018, 23:44
door Marcel Offermans
Op de valreep, de roadmap update voor April: https://www.studio-397.com/2018/04/road ... pril-2018/

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 mei 2018, 00:07
door Yoeri Gijsen
Dikke, dikke plus voor de uittbreiding op de Historics. Ook tof dat het endurance pakket wordt uitgebreid.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 18 mei 2018, 22:44
door Martin Baltus
track detail op full en post effects op high kunnen draaien
stond op medium and low :)
op Sebring , al weet ik niet wat het daarvoor zou zijn geweest maar loopt als trein
top update zou ik zeggen

Re: rFactor 2

Geplaatst: 31 mei 2018, 22:15
door Kevin van Dooren
Komt weer meer top content aan :kwijil:

Roadmap May: https://www.studio-397.com/2018/05/road ... -may-2018/

Re: rFactor 2

Geplaatst: 31 mei 2018, 22:38
door Yoeri Gijsen
Ze hebben gewoon Porsche geregeld! :thumbs_happy:

Kudos, Marcel!

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jun 2018, 00:00
door Marcel Offermans
Graag gedaan! :)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jun 2018, 01:23
door Albert van Mourik
Is dat de meest recente? Met de motor nog meer in het midden?

Castrol Racing Team


Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jun 2018, 06:09
door Marcel Offermans
Ja.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 13 jun 2018, 05:26
door René de Ruijter
6C2E4F6E-F84B-432B-A39A-3925832387F0.png

Re: rFactor 2

Geplaatst: 13 jun 2018, 08:14
door Yoeri Gijsen
Dat wordt één oog op IndyCar en één oog op Twitch. :D

Re: rFactor 2

Geplaatst: 13 jun 2018, 10:59
door Ger Peeters
IndyCar heb ik niet eens genoeg aan twee ogen/handen/voeten dus moet twitch laten voor wat het is.
Hoe kan Marcel dit nu zo plannen, hij weet toch dat we allemaal hier bezig zijn :P :D

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jul 2018, 00:02
door Marcel Offermans

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jul 2018, 02:09
door Yoeri Gijsen
Lekker bezig! Ben erg benieuwd naar de nieuwe UI en de GT3-update.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 01 jul 2018, 17:30
door Ronald van Dijk
Sluit ik me bij aan Yoeri. Daarnaast ook de performance update in de regen in VR. Die is heel erg gewenst voor we het nieuwe SRVN seizoen starten.