Pagina 52 van 59

Re: rFactor 2

Geplaatst: 24 dec 2017, 15:35
door Pieter Brandsma
Lijkt mij een Hockenheim probleem. De tv screens die langs de baan staan zijn net grote bouwlampen en de witte lijnen geven licht.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 24 dec 2017, 15:43
door Ruben Correa Alves
Jaaaa de schermen waren op Spa ook heel vreemd, terwijl het op Oschersleben wel normaal werkte.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 24 dec 2017, 16:29
door Pieter Brandsma
Zou mooi zijn dat de circuits in de server worden aangepast naar ge-update banen voor DX11.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 jan 2018, 17:36
door André Jager
Voor de mensen die trackmap erg missen in de DX11 versie:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1243928467

Met deze HUD krijg je al een heleboel info die je gewend was in Trackmap terug. Hij bevalt mij prima, en voor de VR rijders: hij werkt ook uitstekend met VR!

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 jan 2018, 20:02
door Ronald van Dijk
André Jager schreef: 02 jan 2018, 17:36 Voor de mensen die trackmap erg missen in de DX11 versie:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1243928467

Met deze HUD krijg je al een heleboel info die je gewend was in Trackmap terug. Hij bevalt mij prima, en voor de VR rijders: hij werkt ook uitstekend met VR!
Ja, deze gebruik ik ook nu. Werkt prima in VR! Eindelijk. :)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 jan 2018, 21:25
door Marcel Siegers
Ronald, moet je dan nog aanpassingen doen of kan je ze makkelijk verplaatsen of hoef je niks te doen?????

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 jan 2018, 23:28
door Ronald van Dijk
Marcel Siegers schreef: 02 jan 2018, 21:25 Ronald, moet je dan nog aanpassingen doen of kan je ze makkelijk verplaatsen of hoef je niks te doen?????
Verplaatsen kan niet, maar je hebt vier verschillende sjablonen. Ik hoef geen aanpassingen te doen en heb alle info rond de bovenspiegel zitten nu. Je moet na het abonneren op de mod alleen even de juiste HUD selecteren in rF2 zelf en klaar ben je.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 02 jan 2018, 23:48
door Marcel Siegers
Heb hem binnen ziet er idd goed uit(even ofline bekeken) en ga hem morgen uittesten THX :thumbs_happy:

Andre en Ronald bedankt voor de TIP b:)like

Re: rFactor 2

Geplaatst: 04 jan 2018, 15:37
door Ger Peeters
Ronald van Dijk schreef: 02 jan 2018, 20:02
André Jager schreef: 02 jan 2018, 17:36 Voor de mensen die trackmap erg missen in de DX11 versie:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1243928467

Met deze HUD krijg je al een heleboel info die je gewend was in Trackmap terug. Hij bevalt mij prima, en voor de VR rijders: hij werkt ook uitstekend met VR!
Ja, deze gebruik ik ook nu. Werkt prima in VR! Eindelijk. :)
Ronald heb je ook in VR niets aparts moeten doen? Ik krijg wel vlaggen onder de spiegel te zien (is ook al mooi) maar zie de rest van de data niet als overlay om de spiegel heen. Heb meerdere sjablonen geprobeerd.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 04 jan 2018, 15:47
door Ronald van Dijk
Ger Peeters schreef: 04 jan 2018, 15:37 Ronald heb je ook in VR niets aparts moeten doen? Ik krijg wel vlaggen onder de spiegel te zien (is ook al mooi) maar zie de rest van de data niet als overlay om de spiegel heen. Heb meerdere sjablonen geprobeerd.
Nee Ger. Ik heb volgens mij het derde sjabloon (spec B) in gebruik, dus geen ‘meter’ op de plek waar het dashboard zit, maar alleen gegevens rond de virtual mirror. En daar heb ik tijden, benzineverbruik, delta en weer staan.

Misschien even checken of je HUD wel aanstaat?

Re: rFactor 2

Geplaatst: 04 jan 2018, 20:21
door Marcel Siegers
Hier werkt tie hartstikke goed nogmaals b:)like :thumbs_happy:

Re: rFactor 2

Geplaatst: 04 jan 2018, 21:42
door Ger Peeters
:oops: had hud al zo lang niet meer aangehad....wist de knop niet eens meer, werkt idd prima tnx

Re: rFactor 2

Geplaatst: 04 jan 2018, 23:48
door Ronald van Dijk
Ger Peeters schreef: 04 jan 2018, 21:42 :oops: had hud al zo lang niet meer aangehad....wist de knop niet eens meer, werkt idd prima tnx
Mooi zo! Ik moest ook ff zoeken naar de HUD knop hoor. ;)

Re: rFactor 2

Geplaatst: 07 jan 2018, 16:32
door Johan van Doren
Onder welke knop zit de hud.
En waar kan ik de hud vinden.
Hij installeert de hud automatisch toch. :roll:

Re: rFactor 2

Geplaatst: 07 jan 2018, 16:36
door Albert van Mourik
Als jij geabboneeerd bent komt die automatisch inderdaad, via opties kan je je Hud instellen.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 07 jan 2018, 16:40
door Johan van Doren
Dan heb ik niet goed gekeken.
Want ik kon hem niet zien.
Hoe heet de hud in rf2.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 07 jan 2018, 16:55
door Marcel Siegers
SHQM_HUD als ik het goed heb

http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1243928467

Link naar steam workshop

Re: rFactor 2

Geplaatst: 07 jan 2018, 17:12
door Johan van Doren
Hij is al geinstalleerd marcel.
Weet alleen ff niet welke knop is om de hud te zien.

Re: rFactor 2

Geplaatst: 07 jan 2018, 17:26
door Albert van Mourik
Ga naar opties, dan de meest rechtse optie, onscreen display.

Afbeelding

Castrol Racing Team


Re: rFactor 2

Geplaatst: 07 jan 2018, 17:30
door Johan van Doren
Ok zat ik toch goed.
Alleen die hubs heb ik niet gezien.
Straks nog eens nakijken bedankt albert