rFactor 2

Stefan Lieuwe

wellicht niet de juiste topic, Maar over graphics gesproken, Ik heb een beta gespeeld van c.a.r.s, Maar dat ziet er erg goed uit voor een game die pas voor 10% compleet is, er zijn wel wat filmpjes te vinden over deze game op youtube,

Ik hoop dus niet dat RF2 achter haalt wordt door andere games, Die het beter voor elkaar hebben, Dan kun je wellicht regen hebben en de banden die slechter worden elke ronden, Maar als je vervolgens Graphics niks brengt en de concurrentie brengt een zelfde game op de markt maar dan Graphics beter tja dan heb je toch jaren werkt weg gegooid,
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Niet vergeten dat C.A.R.S. gewoon de laatste NFS is, maar dan met andere auto's he ;)
Stefan Lieuwe

maakt niet uit, Ik heb er mee gereden en vond het prima rijden en prima uit zien,
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

GP3 Series for rFactor 2 – New Previews

Aside from working on the 2011 Formula One season for rFactor 2, the Sim Racing Modding Team is also working on a GP3 Series mod for the simulation.

Below are a bunch of new previews, showing us renders of the Tech 1 Racing car of Hungarian driver Tamas Pal Kiss, we also get to take a first look at the mod’s steering wheel model.

The GP3 Series was launched in 2010 and is designed as feeder series for the popular GP2 series (which of course is a feeder series for Formula One). The series uses Dallara-built and Renault-powered spec racing cars that put out 280hp. Mexican Esteban Gutierrez clinched the first GP3 Series season title in 2010, earning him a drive in the GP2 series.

http://www.virtualr.net/gp3-series-for- ... w-previews



Lijkt me een leuke mod voor rFactor 2.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

http://isiforums.net/f/showthread.php/1 ... ll-us-this...

Tim Wheatley

Open beta still looks like this year. CLOSED Beta process is taking longer than hoped though, so the longer it takes, the more the open beta gets behind it and therefore the initial release. But we can't estimate stage 2 and 3 100% accurately until stage 1 (closed beta) ends.... We can try, but your estimates are as good as ours until the closed beta ends.
Tiemen Bo
Berichten: 823
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:27

Hahaha, dus zelfs van de open beta weten ze nog niet of dat dit jaar (welke nog 40 dagen duurt!) plaats gaat vinden. rFactor2, release ergens in voorjaar 2012. Wedden?
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Tiemen Bos schreef:Hahaha, dus zelfs van de open beta weten ze nog niet of dat dit jaar (welke nog 40 dagen duurt!) plaats gaat vinden. rFactor2, release ergens in voorjaar 2012. Wedden?
Dat de release niet dit jaar plaats ging vinden was allang duidelijk. Er werd aangekondigd dat er 'iets speelbaars' op de markt zou komen (dwz. open beta). Officiële release voorjaar 2012 lijkt me niet onrealistisch.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Ik ben geen fan van rijden op Monaco, maar de sfeer die ze daar hebben neergezet is fantastisch.

Leuke animatie ook, dat die man z'n stuur over pakt in de hairpin.

Wel jammer van de lage beeldkwaliteit en de matige FPS.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Ja precies dacht ik ook meteen aan dat het met zijn andere hand nog het stuur overneemt.
Jammer vind ik toch dat er geen animatie is voor de gearchange.. Toch een klein puntje wat je dan mist..
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Dat komt er nog wel in, het is nog een work in progress. Ik vind het er beter uitzien dan verwacht en de sfeer van het oude Monaco is echt te gek. Wat al wel werd opgemerkt door een aantal mensen, was het in en uit rijden van de tunnel daar word je normaal verblind maar nu gebeurde er niks.

Maar goed dit komt toch pas ergens rond april 2012, want dit zullen we wel kunnen testen in de open beta.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Ik ben behoorlijk onder de indruk, het kleurgebruik, de diepte, het klopt wel allemaal!
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

René Hoogterp schreef:Ik ben behoorlijk onder de indruk, het kleurgebruik, de diepte, het klopt wel allemaal!
:D :lol: :twisted: :) :D :lol: 8-) kleur diepte blah blah blah, ik wil gummen, mooi of niet gooi open die open beta, ik haal de bugs er wel uit :D :mrgreen: :D :mrgreen: :D :mrgreen: :D
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Ja allemaal leuk en aardig, maar dit moet ook weer voor nieuwe fans zorgen dus het is belangrijk dat het er goed uitziet. Er is namelijk nogal veel concurrentie.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Hahahah begrijp ik, was maar een flame van een ongeduldige eikel (die niet eens best kan rijden).

Maar ik denk verder dat in de simwereld alleen al voldoende aanhang staat te trappelen....
laat die wereld zo snel zo veel mogelijk testen, liever een soepele sim dan nog een racer met een mooie omgeving. daar zijn als ander genre ben ik bang altijd mooiere en betere voor. het mag natuurlijk best mooi zijn, maar moet vooral nog veel lekkerder simmen...kwestie van kiezen waar je voor wil gaan.
ik heb ooit les gehad van een docent die zie dat hij alles wist van programmeren in C, maar C++ was al een heel andere religie :D.
verschil tussen ' van alles iets' of ' alles van iets' doe dan maar alles sim
Maurice Zondag

dat ziet er best aardig uit. Het overpakken vind ik nou niet echt een heel indrukwekkend gezicht eigenlijk. Met gekruiste handen een bocht insturen. Juist. Het zal de oude techniek wel zijn :P

Allemaal leuk en aardig hoor dit soort WIP filmpjes. Maar kom nou maar gewoon met die beta, het heeft nou allemaal wel lang genoeg geduurd.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Het overpakken van het stuur in de bocht vond ik net het hoogtepunt van het filmpje! Het heet F2 versus F3, maar wat bedoelen ze daar eigenlijk mee?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Volgens mij rijdt Tim met een Formule 2-auto en haalt hij een Formule 3 in.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Dat was inderdaad een titanengevecht....
Tiemen Bo
Berichten: 823
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:27

Ik ben niet onder de indruk van dat filmpje. Als ik gewoon naar de details kijk snap ik werkelijk niet waarom zoiets al zo lang moet duren. Ik zie enorm slechte ghraphics (Is gewoon een feit als je games als F1 2011 en zelfs een shooter als Battlefield 3 ernaast houdt) die ze verdoezelen door de sfeer die ze creéren. Ok, ze moeten het doen voor minder geld dan de eerder genoemde games maar ik krijg sterk de indruk dat we naar rFactor1 2.0 zitten te kijken in plaats van rFactor2. Dat overpakken en de handen aan het stuur is het enige zicbtbare verschil met rFactor1 op het moment. De VLN versie van Sebring is gedetailleerder dan deze Monaco.

Ze moeten hier serieus nog werk van gaan maken als het ergens in de buurt moet komen van andere games qua ghraphics. ISI beloofde ons regen en weereffecten in rFactor1, waarom krijg ik nu toch steeds het gevoel dat ze ons rFactor1 met wat extra features tonen op dit moment? Het is hetzelfde truucje als Activition doet met de COD series, nieuw jasje om de engine heen en we verkopen het weer als een doodziek nieuw spel..
Plaats reactie

Terug naar “Simrace nieuws”